Gå til innhold

Er det innafor å spørre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sønnen min tar taxi hver dag til skolen å er kommet litt i snakk med sjoføren ettersom jeg noen ganger har sittet på. Så vi kom innpå temaet at jeg er arbeidsledig å syns fort dagene kan bli litt lange. Han spør om liker å gå fjellet å sier at går ofte mitt på dagen når han har noen timer fri. Følte at han på en måte nesten spurte om jeg vi skulle gå sammen en dag. Nå er vi begynt å konkurrere mot hverandre på fitbit om å ha mest mulig skritt, å idag spør han meg om jeg skal på fjellet idag. Det virker rart om det bare er smalltalk for det hadde ikke vært nødvendig når jeg bare følger sønnen min til taxien å går igjen. Svarte at jeg må kanskje det ettersom vi nå konkurrerer på fitbit. Fikk igjen en følese av at han kanskje ville vi skulle gå sammen. Han er godt gift å sånt så er bare snakk om å eventuelt å turer sammen. Er det innafor å spørre om han er med å gå på fjellet en dag? Eller kan det fort mistolkes ettersom jeg er singel? Legger selvsagt ikke noe i det;hadde bare vært koselig å slippe å gå alene på fjellet.

Anonymkode: dea58...23a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

at han ofte går midt på dagen*

Skrevet

Hvis du helt oppriktig kan si at du ikke ville vært interessert i han om han også var singel, så hvorfor ikke. 

Hvis dette kunne vært en potensiell kjæreste ville jeg holdt meg unna

Anonymkode: e9170...cca

Skrevet

Han sendte foresten bildet av seg selv og datteren på fjellet igår så vi har jo litt kontakt.

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hvis du helt oppriktig kan si at du ikke ville vært interessert i han om han også var singel, så hvorfor ikke. 

Hvis dette kunne vært en potensiell kjæreste ville jeg holdt meg unna

Anonymkode: e9170...cca

Kjenner han ikke så godt enda egentlig.

Skrevet

Ja, det er vel lov å ha venner som er gift, så hvorfor ikke?

Anonymkode: 916aa...e2e

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Ja, det er vel lov å ha venner som er gift, så hvorfor ikke?

Anonymkode: 916aa...e2e

Joda men tenkte mer på at kanskje han misforstår å tolker det som at jeg et intressert. Hadde bare vært kjekt å ha en å gå på turer med på dagtid. Han er ofte på fjellet på dagtid å det er samme fjell som jeg pleier å gå på;så hadde vært hyggelig å eventuelt gå ilag :)

Skrevet

Tja, kommer litt an på tonen mellom dere. Hvis du spør om dere skal gå sammen, kan du slenge på en "bare som venner altså" eller "er jo fint å ha en venn å gå på fjellet med". 

Eventuelt kan dere gå på fjellet i lag og så kan du under turen få frem at du ikke er på jakt etter kjæreste eller noe sånt? Smyge det inn en plass :)

Anonymkode: 85c6b...d15

Skrevet
18 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Tja, kommer litt an på tonen mellom dere. Hvis du spør om dere skal gå sammen, kan du slenge på en "bare som venner altså" eller "er jo fint å ha en venn å gå på fjellet med". 

Eventuelt kan dere gå på fjellet i lag og så kan du under turen få frem at du ikke er på jakt etter kjæreste eller noe sånt? Smyge det inn en plass :)

Anonymkode: 85c6b...d15

Okey kan prøve å si noe sånt :)

Skrevet

Eller nevne "tilfeldig" ca når jeg tenker å gå. Er han intressert i å gå sanmen så går han nok til samme tidspunkt jeg har nevnt da.

Skrevet

Lurer på hva kona hans syns om dette ? Skal dere gå turer i smug? Høres veldig rart ut..

Jeg har blitt bedt med ut for å ta en uskyldig kaffe flere ganger av ekser... De ville alle ha mer enn bare kaffe. 

Kan du ikke finne seg en annen dyr som liker å gå turer ? 

Anonymkode: b4c1c...2e7

Skrevet

Spør om han kan ta med fruen sin på tur. Så slipper du trøbbel. 

Anonymkode: d70ee...f02

Skrevet
7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Spør om han kan ta med fruen sin på tur. Så slipper du trøbbel. 

Anonymkode: d70ee...f02

Hun er på jobb.

Skrevet
7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Lurer på hva kona hans syns om dette ? Skal dere gå turer i smug? Høres veldig rart ut..

Jeg har blitt bedt med ut for å ta en uskyldig kaffe flere ganger av ekser... De ville alle ha mer enn bare kaffe. 

Kan du ikke finne seg en annen dyr som liker å gå turer ? 

Hvorfor må det være i smug da? Det er jo ikke sånn at vi gjør noe galt. Begge to går på samme fjell å om vi går sammen istedet så ser jeg ikke helt hva som er galt med det.

Kjenner ikke noen andre som er hjemme på dagtid. 

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvorfor må det være i smug da? Det er jo ikke sånn at vi gjør noe galt. Begge to går på samme fjell å om vi går sammen istedet så ser jeg ikke helt hva som er galt med det.

Og med dette svaret så har du jo allerede bestemt deg. Du synes ikke det er noe merkelig med det, så da er det bare å kjøre på. 

Anonymkode: 8d922...6dd

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er greit det. Bare lurer på om han gjør noe galt. Og at du bidrar til det. 

Du kan vel bli kjent med andre ? Få deg venninner eller gå med et turfølge ? Du nå sikkert mye på face. Sider fra stedet du bor. Du kan jo skrive om noen vil gå tur med deg. 

Skrevet
29 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg ser heller ikke noe problem med det. Mannen min går også mye tur, og noen ganger er nabodama med. De deler en interesse som jeg ikke har og liker bedre å gå sammen med noen, det er alt. Hun spurte fordi hun ikke hadde noen å gå samme med (er ikke ubegrenset med folk som er hjemme på dagtid) og fordi hun synes det er skummelt å gå i skogen alene. Akkurat det kan jo ikke du si da, siden du går alene allerede. 😛

Du kan jo bare nevne det sånn løst: "Kanskje vi skulle gått tur sammen en dag?" og la det henge litt i lufta. Så blir det opp til ham om han vil ta deg på ordet eller la det renne ut i sanden.

Å spesifisere at du ikke er interessert i ham synes jeg blir litt rart, men det er kanskje bare meg. ;)

Anonymkode: 02824...763

Skrevet

Kjempefint! Mannen min gjorde det masse da han var hjemme med barna et år ekstra, møtte andre for å gå tur, og gjør den ennå når han har kveldsjobbing og fri på dagtid.

Anonymkode: f1750...db8

Skrevet

Jaja, om du ønsker å leke med ilden så blir du brent til slutt.

Det er vel på tide og stikke fingeren i jorda og innse at det stort sett aldri fører noe godt med seg å tilbringe tid sammen med en gift mann en har god kjemi med. Spesielt ikke når en er singel selv.

Historien er FULL av lignende tilfeller  der: ^vi hadde så god kjemi og skulle bare være venner,men så skjedde det visst noe fantastisk og vi bare måtte ha sex!^

Anonymkode: 065e5...685

Skrevet
6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er vel på tide og stikke fingeren i jorda og innse at det stort sett aldri fører noe godt med seg å tilbringe tid sammen med en gift mann en har god kjemi med. Spesielt ikke når en er singel selv.

Historien er FULL av lignende tilfeller  der: ^vi hadde så god kjemi og skulle bare være venner,men så skjedde det visst noe fantastisk og vi bare måtte ha sex!^

Har du ingen omgangsvenner av motsatt kjønn som du ikke puler? Det er jo bare trist.

Skrevet
52 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Kjempefint! Mannen min gjorde det masse da han var hjemme med barna et år ekstra, møtte andre for å gå tur, og gjør den ennå når han har kveldsjobbing og fri på dagtid.

Anonymkode: f1750...db8

Så kjekt :)

siden begge har mulighet til å gå på dagtid så hadde det vært helt perfekt å gå sammen :) Jeg en sliten småbarnsmamma uten sminke så ingen sjans for at han har skumle baktanker hehe!

Skrevet
4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Han ser på meg som.er forfalt sliten småbarnsmamma så er ikke sjans i havet for at han skumle hensikter nei hehe..

Skrevet
8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Han ser på meg som.er forfalt sliten småbarnsmamma så er ikke sjans i havet for at han skumle hensikter nei hehe..

Hvordan vet du det, or jeg regner jo ikke med at han har sagt det? Det er vel heller du som ser på deg selv sånn

Anonymkode: 57520...22b

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Hvordan vet du det, or jeg regner jo ikke med at han har sagt det? Det er vel heller du som ser på deg selv sånn

Anonymkode: 57520...22b

Hehe nei hadde han sagt noe sånt til meg så hadde jeg ikke hatt godt inntrykk av han.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...