Anonym bruker Skrevet 18. februar 2019 #1 Skrevet 18. februar 2019 Dette er et skryteinnlegg, så styr unna dersom du ikke liker sånt. Sønnen min på snart 17 år var på fest i helgen og fortalte meg litt om det. Det viste seg at festen skled ut med mye bråk og mange som drakk for mye, så han og noen kamerater ville gå til en annen der det var roligere. Før de gikk hadde sønnen min observert en jente som han synes så veldig ung ut, og som senere sa at hun var 14 år. Hun var full og virket utilpass, var visst flere gutter som prøvde seg på henne, en del med direkte klåing. Sønnen min sa at han tok kontakt med jenta og bestemte seg for å ta henne med når han gikk fordi han var redd for hva som ville skje med henne om hun ble værende. Han klarte visst å berolige henne og fikk støttet henne ut og bort til den roligere festen. Der klarte han til slutt å overtale henne til å ringe hjem slik at hun ble hentet. Han ventet ute med henne for å forsikre seg om at hun kom trygt hjem. Det var faren som kom kjørende og etter litt om og men fikk denne faren mitt nummer, vet ikke helt hvorfor. Uansett ringte denne faren meg dagen etter og bekreftet min sønn sin historie og sa at datteren hadde vært livredd for å bli voldtatt, men ikke visste hva hun skulle gjøre, for hun hadde løyet om hvor hun var og turde ikke ringe hjem. Sønnen min hadde visst kommet som en reddende engel og fått henne til å føle seg trygg, og denne faren ville gjerne takke så mye for det. Jeg kjenner at jeg er skikkelig stolt over sønnen min nå. Det han gjorde burde jo være en selvfølge, men det er det ikke. Om det er tilfeldig eller ikke vet jeg ikke, men jeg har snakket en del med ham om sex, grenser, festvoldtekt, ta vare på venninner ol., så kanskje noe av det påvirket ham. Så ja, ville bare dele dette. Anonymkode: 5d8e2...2b4
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2019 #2 Skrevet 18. februar 2019 Du har all grunn til å være stolt over sønnen din! Anonymkode: 17fd5...d05
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2019 #3 Skrevet 18. februar 2019 For en flott sønn du har Håper du skryter til han også, for som du sier, så er det ikke en selvfølge det han gjorde, selv om det burde vært det. Jeg håper min sønn på samme alder også ville gjort det samme om han kom opp i en sånn situasjon. Anonymkode: 7951e...b75
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2019 #4 Skrevet 18. februar 2019 Så flott gjort av han! Vi trenger slike gutter. Jeg mistet omtrent troen på menneskeheten av å lese om Ørjan Burøe. "Alle" i miljøet har visst om dette i 20 år, uten at det skjer noe.. Anonymkode: f314f...5f8
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2019 #5 Skrevet 18. februar 2019 10 minutter siden, Anonym bruker skrev: For en flott sønn du har Håper du skryter til han også, for som du sier, så er det ikke en selvfølge det han gjorde, selv om det burde vært det. Jeg håper min sønn på samme alder også ville gjort det samme om han kom opp i en sånn situasjon. Anonymkode: 7951e...b75 Ja, jeg roste ham veldig for det han gjorde. Han har lyst til å bli politi som voksen og det tror jeg absolutt er riktig vei å gå for ham. Han er veldig opptatt av at alle skal ha det bra. HI Anonymkode: 5d8e2...2b4
Yellow Brick Road Skrevet 18. februar 2019 #6 Skrevet 18. februar 2019 Det er virkelig noe å være stolt over! Og det er viktig å fortelle det videre! Dere har også antageligvis gjort en god jobb med å oppdra gutten! Sånn gutter vil gamle Norge ha!
Mamma-til-3-jenter Skrevet 18. februar 2019 #7 Skrevet 18. februar 2019 For en fantastisk gutt du har!! ❤️
skinnfilla Skrevet 18. februar 2019 #8 Skrevet 18. februar 2019 Du har all grunn til å være stolt! Fy fader, for en fin gutt du har! Jeg ble selv « reddet» av en gutt på 18 , da jeg var ca 14. Drita og skulle sove på en holme , men følgetcreiet uten meg og jeg lå igjen på brygga. Det kom en mann og prøvde seg på div mens jeg sov. Denne gutten hadde fått med seg at jeg ble igjen og han kjørte ned for å sjekke før han reiste hjem . Han tok meg med hjem, vekket sin mor og de gjorde seng til meg på en sovesofa💕 fikk frokost og alt før de kjørte meg hjem. Dette er nå snart 25 år siden og vi er fortsatt venner😍
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2019 #9 Skrevet 18. februar 2019 Herlig! Det er akkurat slik jeg håper mine sønner blir, og akkurat dette jeg prøver å innprente dem. Du har all grunn til å være stolt! Anonymkode: a7bd1...015
tante grusom master of law Skrevet 18. februar 2019 #10 Skrevet 18. februar 2019 For en flott sønn! Jeg ble også reddet slik en gang for 20 år siden, og man er takknemmelig resten av livet.
Petra Prøvedukke Skrevet 18. februar 2019 #11 Skrevet 18. februar 2019 Flott! Vi trenger å få høre at sånne flotte ungdommer finnes. Det er som regel de udugelige man får høre om.
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2019 #12 Skrevet 18. februar 2019 Gratulerer, akkurat sånn jeg håper min sønn kommer til å oppføre seg når han kommer i den alderen 🙂 Anonymkode: 83707...0f4
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2019 #13 Skrevet 18. februar 2019 Applaus for sønnen din!! Jeg har også blitt reddet av en slik engel engang for leeeeenge siden. Jeg ble dopet ned og bært inn på et rom. Min jevngamle kompis hadde fått med seg at jeg oppførte meg så rart, og gikk og lette etter meg. Det var bare flaks at han rakk å hente meg ned fra loftet jeg hadde havnet på ❤️ Anonymkode: 56a2a...19b
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2019 #14 Skrevet 18. februar 2019 Så fantastisk! Du har en flott sønn, og du er en fantastisk mor! Her har du gjort en god jobb❤️ Anonymkode: 30f8b...d30
MTF Skrevet 18. februar 2019 #15 Skrevet 18. februar 2019 Det har du all grunn til! Kjempeflott gjort!
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2019 #16 Skrevet 18. februar 2019 Nå ble jeg skikkelig rørt! For en flott gutt du har!!! Håper min gutt vil oppføre seg på samme måte! Klapp på skulderen til deg også for god oppdragelse! Anonymkode: b4344...bd8
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2019 #17 Skrevet 18. februar 2019 Det er horribelt at han er unntaket og at andre gutter sirkler rundt en full jente som åtseletere. Det er skremmende at jentene mine skal «ut i verden» hvor flertallet ikke kan oppføre seg. Heldigvis finnes det gutter som din! Anonymkode: 5199d...49e
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2019 #18 Skrevet 18. februar 2019 5 timer siden, Anonym bruker skrev: Sønnen min sa at han tok kontakt med jenta og bestemte seg for å ta henne med når han gikk fordi han var redd for hva som ville skje med henne om hun ble værende. Han klarte visst å berolige henne og fikk støttet henne ut Anonymkode: 5d8e2...2b4 Kjempebra, men håper han er klar over risikoen. Om en av hennes mer edru venninner hadde kommet på han mens han geleidet henne ut kunne veien til arresten vært kort. Spesielt når disse jentene har gjort noe de ikke har lov til i utgangspunktet, da gjekder det å skylde fra seg. Å dra rundt på en dritings 14-åring kan fort se ut som noe mer enn et forsøk på hjelp. Anonymkode: 95ee9...d37
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2019 #19 Skrevet 18. februar 2019 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Kjempebra, men håper han er klar over risikoen. Om en av hennes mer edru venninner hadde kommet på han mens han geleidet henne ut kunne veien til arresten vært kort. Spesielt når disse jentene har gjort noe de ikke har lov til i utgangspunktet, da gjekder det å skylde fra seg. Å dra rundt på en dritings 14-åring kan fort se ut som noe mer enn et forsøk på hjelp. Anonymkode: 95ee9...d37 Hun var der visst alene, venninnene hadde gått flere timer tidligere. Men det er et godt poeng du har der. Tror nok ikke han tenkte på det j det hele tatt. HI Anonymkode: 5d8e2...2b4
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2019 #20 Skrevet 18. februar 2019 Fikk nesten tårer i øynene her. For en herlig gutt! Anonymkode: d5e68...616
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 18. februar 2019 #21 Skrevet 18. februar 2019 Gratulerer med en flott sønn. All grunn til å være stolt.
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2019 #22 Skrevet 18. februar 2019 Fantastisk ❤️ Jeg har selv 3 barn og eldste er en gutt på 12 år. Jeg bare håper og tror langt inn i sjela mi at jeg har oppdratt han på samme måte ❤️ Du har all grunn til å være stolt! Anonymkode: 761a9...526
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2019 #23 Skrevet 18. februar 2019 Fantastisk flott ungdom! All kred til din sønn 😊 Anonymkode: 5be84...8a4
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2019 #24 Skrevet 18. februar 2019 Jeg er mamma til ei jente på 14 år og ble veldig glad av å lese dette. Godt å se at det finnes gutter som er skikkelig oppdratt. Skjønner godt at du er stolt av gutten din. Det har du all grunn til. Anonymkode: 60b43...9fd
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2019 #25 Skrevet 18. februar 2019 Verden hadde blitt et bedre sted med flere som sønnen din! For en flott gutt, som helt sikkert har helt supre foreldre!!! Anonymkode: 2101e...aad
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå