Gå til innhold

Ormekur i kattematen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk tips av veterinæren om å knuse ormekurtabletten og Blade den i våtfôret til katten. Som sagt, så gjort - men pus spiser ikke opp hele våtforet, så nå ligger jo deler av lilla igjen nedi der. Går det fint om den blir spist over flere timer? Regner jo iallfall med hun kommer tilbake og spiser opp resten i løpet av dagen...🤔🤔

Anonymkode: 5f3ac...084

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det går nok fint om det blir spist senere. Hovedsaken er at hun får i seg alt. Jeg hadde samme problem som du har, så jeg gikk over til noen fikse dråper (Profender, tror jeg de het) som man drypper i nakken på pus. Bretter vekk hårene i nakken altså og drypper på huden. Lykke til med pus 😀

Skrevet

Sånne tabletter hadde jeg og problemer med å få i katten min, hun min ville aldri spise opp alt. Ville helst ikke ha det i det hele tatt. Anbefaler deg Profender til å ha i nakken neste gang, mye mye bedre.

Anonymkode: 190b6...6b6

Skrevet

Jeg åpner munnen på katten og putter inn tabletten. Holder til han svelger den. 

Har gjort det med alle kattene mine og det fungerer bra👍🏻😊

Anonymkode: 7b719...bee

Skrevet

Tar deg noen sekunder om du bare åpner munnen på katten, og legger den lagt bak på tunga. Sett deg på huk bak, og ta hode og før det opp mot deg liksom,åpn munnen og vips er du ferdig.. 

Anonymkode: 29990...d80

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...