Gå til innhold

Passer disse vinterstøvlettene til skjørt?🤔

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil påstå at det kommer an på om du er i Oslo sentrum ellet ute i distriktene. Og hva som er anledningen. Jeg synes de var fine :)

Anonymkode: fd0c8...5a2

Skrevet

De ser veldig fornuftige ut. Til hverdagsbruk og litt røffe skjørt eller kjoler, så er de greie. Til fest eller ut på byen ville jeg valgt noe annet. 

Skrevet

Takk for innspill 😄 etter litt frem og tilbake ser jeg at jeg liker de på første linken best. Skal kun brukes til hverdags altså, ikke fest 😅 

HI 

Anonymkode: 431be...baa

Skrevet

De første var typisk kjerring, eller dame over 65! Om de er så korte som de gjengir så stopper de vel rett på leggen og gir foten et kort og klumpete utseende. Den andre ser i det minste ut til å gå opp til litt under kneet og blir i det minste litt penere og ser ikke like korte og klumpete ut.

Anonymkode: e1ce0...177

Skrevet

Greie vintersko til jeans, men hadde aldri brukt de til skjørt.

Av de to var de siste finest.

Anonymkode: c0ec3...e5e

Skrevet

Jeg synes de var helt ok, ikke kjerring. Men det kommer litt an på hvor høy den første  er, hvis den er midt på leggen så blir den fort litt kjerring til skjørt.
Selv ville jeg heller ha valgt en støvlett med snøring, i stedet for den første.

Anonymkode: 5c920...bb0

Skrevet

Helt ærlig, jeg syntes de så ordentlig kjærring ("mamma til 2, 45år+ med bleket hår og ettervekst") ut begge to 🙈

-kvinne 35-

Anonymkode: 67d04...9c1

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Helt ærlig, jeg syntes de så ordentlig kjærring ("mamma til 2, 45år+ med bleket hår og ettervekst") ut begge to 🙈

-kvinne 35-

Anonymkode: 67d04...9c1

Er 45+ kjerring. Oi, jeg tenkte mer 60+ jeg

Skrevet

Den siste var ganske ok, den første kunne mutter'n på 88 brukt. 

Anonymkode: b4bd0...29f

Skrevet

Synes begge var litt kjerring, de første mer enn den andre modellen. Hadde aldri kjøpt dem. 

Mvh
40+

Skrevet

De siste var vel helt greie til skjørt. Begge var ok til hverdagsbruk synes jeg. Kjerring eller ei 😄

Skrevet

Haha jeg ler av svarene deres. 😂 Jeg endte opp med å kjøpe et annet par i stedet, og de er så fine at de kan lett brukes til hverdags og fest :)

takk for engasjementet folks!😄

hi 

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Haha jeg ler av svarene deres. 😂

Jøss, sumuler du fordi folk ikke likte de

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Jøss, sumuler du fordi folk ikke likte de

Tror du missa en ironisk undertone her!

Anonymkode: 6b6dc...06f

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Haha jeg ler av svarene deres. 😂 Jeg endte opp med å kjøpe et annet par i stedet, og de er så fine at de kan lett brukes til hverdags og fest :)

takk for engasjementet folks!😄

hi 

Får vi se de du kjøpte? 😃

Anonymkode: a541c...a6f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...