GÃ¥ til innhold

Blir litt skuffet over at de ikke orker si takk😒


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Hun skriver at kusinen menger seg med kjendiser og muligens er blitt litt høyt på strå. Men hun skriver ingen steder at hun vil innynde seg for å spise kirsebær med de store.

Nei, det siste der er noe hun tillegger kusinen, ikke seg selv... 😂 så klart! 

Anonymkode: 442e6...d94

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Hvor mange adresser kan du automatisk skrive på konvoluttene uten å måtte google på 1881? 

Alle mine kusiner, fordi jeg kjenner dem og har jevnlig kontakt med dem. 

Anonymkode: 442e6...d94

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Anonym bruker said:

Alle mine kusiner, fordi jeg kjenner dem og har jevnlig kontakt med dem. 

Anonymkode: 442e6...d94

Shit, jeg kan bare min egen, mine foreldre og muligens broren min sin. Og jeg som trodde jeg hadde god kontakt med både foreldre, søsken og faktisk søskenbarn 😄

Anonymkode: b915e...313

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Nei, det siste der er noe hun tillegger kusinen, ikke seg selv... 😂 så klart! 

Anonymkode: 442e6...d94

Nei og hvordan du klarer å få dette over på HI synes jeg er merkelig. Slik jeg tolker det, skriver HI det som en tilleggsopplysning for å forklare at kusinen kanskje er en smule overfladisk. Og det kan jo muligens stemme siden denne damen ikke har klart å skrive T A K K engang. Hun synes kanskje ikke det er verdig? Eller som ei over her skrev, at strikkede gaver var det verste. At hun ikke likte gaven rett og slett. Ufint åkke som! 

Anonymkode: 8dd2d...5bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Alle mine kusiner, fordi jeg kjenner dem og har jevnlig kontakt med dem. 

Anonymkode: 442e6...d94

Da er du av sjelden art 😄

 

Anonymkode: 8dd2d...5bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Shit, jeg kan bare min egen, mine foreldre og muligens broren min sin. Og jeg som trodde jeg hadde god kontakt med både foreldre, søsken og faktisk søskenbarn 😄

Anonymkode: b915e...313

Så feil kan man ta 😄 Jeg må også slå opp husnummeret til mine foreldre.....Hver gang 😛

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Da er du av sjelden art 😄

 

Anonymkode: 8dd2d...5bf

Nei, jeg har blyant.

Anonymkode: 442e6...d94

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei og hvordan du klarer å få dette over på HI synes jeg er merkelig. Slik jeg tolker det, skriver HI det som en tilleggsopplysning for å forklare at kusinen kanskje er en smule overfladisk. Og det kan jo muligens stemme siden denne damen ikke har klart å skrive T A K K engang. Hun synes kanskje ikke det er verdig? Eller som ei over her skrev, at strikkede gaver var det verste. At hun ikke likte gaven rett og slett. Ufint åkke som! 

Anonymkode: 8dd2d...5bf

Slik JEG tolker det er det HI som er overfladisk. Folk hun aldri omgås, og som prøver å holde lav profil, skal hun klemme info ut av, og etablere kontakt med uten at de ønsker det. Og nå føler hun seg i en slags posisjon overfor dem, de har jo fått en gave, da bør de behandle henne på en ny måte... nei, nei, nei. 

Anonymkode: 442e6...d94

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Heihånåerdetjuligjen skrev:

Så feil kan man ta 😄 Jeg må også slå opp husnummeret til mine foreldre.....Hver gang 😛

 

Jeg kan min egen, min mors og min ene brors adresse. Ikke til mine to andre søsken, må alltid slå opp for å sjekke. Til søskenbarn kjenner jeg absolutt ingen adresser, vet ikke hvor alle bor, har besøkt ett av 20 søskenbarn. Har kontakt med ca halvparten i SoMe. 

Det er ikke alle som er så vanvittig tett knyttet sammen med såkalt familie. 

Anonymkode: 5844a...6bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Slik JEG tolker det er det HI som er overfladisk. Folk hun aldri omgås, og som prøver å holde lav profil, skal hun klemme info ut av, og etablere kontakt med uten at de ønsker det. Og nå føler hun seg i en slags posisjon overfor dem, de har jo fått en gave, da bør de behandle henne på en ny måte... nei, nei, nei. 

Anonymkode: 442e6...d94

Hun synes bare det er rart at de ikke kan takke. That' all 😄 😄

 

Anonymkode: 8dd2d...5bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Jeg kan min egen, min mors og min ene brors adresse. Ikke til mine to andre søsken, må alltid slå opp for å sjekke. Til søskenbarn kjenner jeg absolutt ingen adresser, vet ikke hvor alle bor, har besøkt ett av 20 søskenbarn. Har kontakt med ca halvparten i SoMe. 

Det er ikke alle som er så vanvittig tett knyttet sammen med såkalt familie. 

Anonymkode: 5844a...6bb

Mulig jeg må revurdere hvor godt forhold vi har da egentlig....:-D Siden jeg ikke vet husnummeret eller gateadressene sånn på stående fot til alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Slik JEG tolker det er det HI som er overfladisk. Folk hun aldri omgås, og som prøver å holde lav profil, skal hun klemme info ut av, og etablere kontakt med uten at de ønsker det. Og nå føler hun seg i en slags posisjon overfor dem, de har jo fått en gave, da bør de behandle henne på en ny måte... nei, nei, nei. 

Anonymkode: 442e6...d94

Makan til overtolking 😄 Hjelpes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hi skriver rett ut at de har lite kontakt, så det er ikke noe som trenger å tolkes.

Men det å ikke ha adressen til folk man kjenner, noe bevis på at man har lite kontakt. Det kan være mange grunner til det. Jeg går ikke rundt og husker på adresser til folk, og har jeg da glemt å skrive dem i adresseboka mi, kan jeg risikerer å spørre flere ganger etter adressen til folk, selv de jeg har mye med å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

33 minutter siden, Heihånåerdetjuligjen skrev:

Makan til overtolking 😄 Hjelpes.

 

20 minutter siden, Yellow Brick Road skrev:

Hi skriver rett ut at de har lite kontakt, så det er ikke noe som trenger å tolkes.

 

 

Anonymkode: 442e6...d94

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde aldri trodd at jeg skulle få lyst på popkorn av en tråd om strikking og husadresser, men så feil kan man ta😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Vi har veldig lite kontakt, men trodde nesten de syntes det var ekstra hyggelig da. De menger seg med litt kjente folk, og vi er nok sikkert ikke deres standard folk tenker jeg. Vi er for kjipe og vanlige til at de gidder bry seg.

...overtolkning?

Anonymkode: 442e6...d94

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Og du høres utakknemlig og vemmelig ut. Neivel, så liker ikke DU hjemmestrikket tøy. Da er du nok i mindretall altså, for akkurat det kan ikke måle seg med sett ifra HM og Cubus. Det er ufattelig slitesterkt og varmt. Og det ligger myyyyye mer kjærlighet bak en slik gave enn en gave man kjøper fra en kjedebutikk. 

Anonymkode: 8dd2d...5bf

Jeg kan ikke strikke, og liker ikke strikket tøy heller, så det er helt greit.

Men jeg kan love deg at da jeg endelig, i en alder av godt over 40, ble tante for 1. gang i fjor, lå det MYE kjærlighet bak gavene jeg ga!! Jeg gikk omtrent rundt og sippa i butikkene for å finne den perfekte gaven! Har også kjøpt en del gaver som han skal få fremover. Jeg er ikke noe mindre glad i nevøen min selv om jeg ikke kan strikke!!

Og, HI: Det kommer nok et takkekort etter hvert. Er det lenge siden barnet ble født, da...? Noen bruker laaang tid på å få ordna takkekort. 😉 

Anonymkode: 33e94...c38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Rart å motta gave fra et søskenbarn ? 😆

Skjønner godt du blir skuffet, HI.

Noen mennesker er dessverre bare sånn, i ammetåken eller ikke.

Anonymkode: e0957...da1

Ja, ikke alle kommer fra sammensveisede familier. Hadde jeg fått barselgave av søskenbarn, hadde jeg blitt svært overrasket. Hadde sendt en takke SMS, men hadde stusset på hvorfor søskenbarnet valgte å gi oppmerksomhet akkurat nå. 

Anonymkode: c5629...66a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hadde sendt en takke SMS, men hadde stusset på hvorfor søskenbarnet valgte å gi oppmerksomhet akkurat nå. 

Anonymkode: c5629...66a

Hvis du i mellomtiden var blitt venninne med noen kjendiser, så kunne vel svaret ligge der...

Anonymkode: 442e6...d94

Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, Anonym bruker skrev:

...overtolkning?

Anonymkode: 442e6...d94

Ja jeg synes du overtolker når du skriver at HI ønsker å få innpass hos kusinen for å "spise kirsebær med de store". For det skriver hun virkelig ikke. 

Anonymkode: 8dd2d...5bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja, ikke alle kommer fra sammensveisede familier. Hadde jeg fått barselgave av søskenbarn, hadde jeg blitt svært overrasket. Hadde sendt en takke SMS, men hadde stusset på hvorfor søskenbarnet valgte å gi oppmerksomhet akkurat nå. 

Anonymkode: c5629...66a

Ja huff så frekt å sende en hjemmelaget gave til mitt nyfødte barn. Det er jo intet annet er ufint. 

*ironi*

Anonymkode: 8dd2d...5bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Ja jeg synes du overtolker når du skriver at HI ønsker å få innpass hos kusinen for å "spise kirsebær med de store". For det skriver hun virkelig ikke. 

Anonymkode: 8dd2d...5bf

Og kusinen forteller heller ikke at HI er altfor treig og alminnelig til at de gidder å menge seg med henne.

Anonymkode: 442e6...d94

Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, Anonym bruker skrev:

...overtolkning?

Anonymkode: 442e6...d94

Ja jeg synes du overtolker. Men jeg leser nok innlegget hennes på en annen måte enn deg bare. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Og kusinen forteller heller ikke at HI er altfor treig og alminnelig til at de gidder å menge seg med henne.

Anonymkode: 442e6...d94

Som sagt, det blir jo en videre tolking. Noe jeg ikke verken gidder eller har noen forutsetning for å mene noe om. Jeg forholder meg til det som står skrevet. 

Anonymkode: 8dd2d...5bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Heihånåerdetjuligjen skrev:

Ja jeg synes du overtolker. Men jeg leser nok innlegget hennes på en annen måte enn deg bare. 

Jeg leser henne som snurt og sytete, ja, og en stor del av det inntrykket skyldes at hun er lynrask til å begrunne kusinens manglende takkemelding med at de har kjente venner. 

Kanskje de har kolikkbarn også? Det tar hun ikke med i ligningen. 

Anonymkode: 442e6...d94

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...