GÃ¥ til innhold

Er jeg gravid??


nathalievilbligravid

Anbefalte innlegg

Hei!! (ny her) 🤗

Jeg og kjæresten min på 21 år prøver å bli gravide. Vi har nå prøvd siden desember og jeg har hatt noen små blødninger her og der, men bare blitt negativ test. Vi har sex ca annen hver dag, noen ganger to ganger om dagen. Jeg sluttet på p-pillene mine for en god stund siden nå, så det bør ikke være noe problem. Den 2.februar skulle jeg fått mensen, men det kom aldri. Lørdag den 9.februar fikk jeg lyse rosa blod på papiret med litt utflod. Etter lørdagen har jeg bare hatt små blødninger hver dag med fersk rød/rosa farge, noen ganger har det vært klumper. Dette varte da i 9 dager og idag fikk jeg bare brunt på tampongen. Blødningene har ikke vært så store at det har fylt opp tampong eller bind. Jeg pleier som regel å ha mensen i 3-5 dager, så det at jeg hadde blødning i 9 dager syntes jeg var veldig rart, derfor jeg da tenkte at dette ikke kunne være mensen. Jeg skal ta graviditetstest om noen dager og håååper på en positiv test. 

Jeg må også bare legge på dette: jeg har ikke hatt noen store smerter, bare vært nummen og hatt murringer i magen. Det virker også ut som at jeg har fått en bitte liten bulk nederst på magen, men jeg vet ikke hva dette kommer av, om jeg har lagt på meg eller er oppblåst(?). Jeg håper veeldig gjerne på svar, da jeg ser at det er så utrolig mange flotte mennesker som hjelper andre med erfaringer, tips og råd. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ta ein test vell, for meg starta exu på den maten du beskriver så pass litt på

Anonymkode: f8478...7ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ta ein test vell, for meg starta exu på den maten du beskriver så pass litt på

Anonymkode: f8478...7ac

Hva er exu? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.2.2019 den 13.21, <3 mine søte små<3 skrev:

Kan jo ta en test nå? Om du er over forventet mens? 

 

Skal ta test imorgen😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har kun hatt 2 prøveforsøk. Ikke vær for utålmodig. Gjennomsnittlig tar det 1 år å bli gravid for de fleste.

Anonymkode: b081d...d6e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, nathalievilbligravid skrev:

Hva er exu? 

Hei, det er svangerskap utenfor livmor.. Hos meg var det i eggstokk.. Blei ikkje oppdaga før eggstokk sprakk og eg fekk enorm blødning.. Legen sa eg hadde mista for det var tomt i livmor.. Men det er jo ikkje rart når spira va i eggstokk. 

 

Seier det ikkje for å skremme men det starta likt hos meg som hos deg 

Anonymkode: f8478...7ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Anonym bruker skrev:

Du har kun hatt 2 prøveforsøk. Ikke vær for utålmodig. Gjennomsnittlig tar det 1 år å bli gravid for de fleste.

Anonymkode: b081d...d6e

Jeg har gått uten prevensjon lenge uten å ha blitt gravid. Det er først nå vi prøver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hei, det er svangerskap utenfor livmor.. Hos meg var det i eggstokk.. Blei ikkje oppdaga før eggstokk sprakk og eg fekk enorm blødning.. Legen sa eg hadde mista for det var tomt i livmor.. Men det er jo ikkje rart når spira va i eggstokk. 

 

Seier det ikkje for å skremme men det starta likt hos meg som hos deg 

Anonymkode: f8478...7ac

Men jeg skal til gynekologen i mars, så da får jeg sjekket ut det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...