nathalievilbligravid Skrevet 18. februar 2019 #1 Skrevet 18. februar 2019 Hei!! (ny her) 🤗Jeg og kjæresten min pÃ¥ 21 Ã¥r prøver Ã¥ bli gravide. Vi har nÃ¥ prøvd siden desember og jeg har hatt noen smÃ¥ blødninger her og der, men bare blitt negativ test. Vi har sex ca annen hver dag, noen ganger to ganger om dagen. Jeg sluttet pÃ¥ p-pillene mine for en god stund siden nÃ¥, sÃ¥ det bør ikke være noe problem. Den 2.februar skulle jeg fÃ¥tt mensen, men det kom aldri. Lørdag den 9.februar fikk jeg lyse rosa blod pÃ¥ papiret med litt utflod. Etter lørdagen har jeg bare hatt smÃ¥ blødninger hver dag med fersk rød/rosa farge, noen ganger har det vært klumper. Dette varte da i 9 dager og idag fikk jeg bare brunt pÃ¥ tampongen. Blødningene har ikke vært sÃ¥ store at det har fylt opp tampong eller bind. Jeg pleier som regel Ã¥ ha mensen i 3-5 dager, sÃ¥ det at jeg hadde blødning i 9 dager syntes jeg var veldig rart, derfor jeg da tenkte at dette ikke kunne være mensen. Jeg skal ta graviditetstest om noen dager og håååper pÃ¥ en positiv test. Jeg mÃ¥ ogsÃ¥ bare legge pÃ¥ dette: jeg har ikke hatt noen store smerter, bare vært nummen og hatt murringer i magen. Det virker ogsÃ¥ ut som at jeg har fÃ¥tt en bitte liten bulk nederst pÃ¥ magen, men jeg vet ikke hva dette kommer av, om jeg har lagt pÃ¥ meg eller er oppblÃ¥st(?). Jeg hÃ¥per veeldig gjerne pÃ¥ svar, da jeg ser at det er sÃ¥ utrolig mange flotte mennesker som hjelper andre med erfaringer, tips og rÃ¥d.Â
<3 mine søte smÃ¥<3 Skrevet 19. februar 2019 #2 Skrevet 19. februar 2019 Kan jo ta en test nÃ¥? Om du er over forventet mens? Â
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2019 #3 Skrevet 20. februar 2019 Ta ein test vell, for meg starta exu på den maten du beskriver så pass litt på Anonymkode: f8478...7ac
nathalievilbligravid Skrevet 20. februar 2019 Forfatter #4 Skrevet 20. februar 2019 4 timer siden, Anonym bruker skrev: Ta ein test vell, for meg starta exu pÃ¥ den maten du beskriver sÃ¥ pass litt pÃ¥ Anonymkode: f8478...7ac Hva er exu?Â
nathalievilbligravid Skrevet 20. februar 2019 Forfatter #5 Skrevet 20. februar 2019 På 19.2.2019 den 13.21, <3 mine søte små<3 skrev: Kan jo ta en test nå? Om du er over forventet mens?  Skal ta test imorgen😊
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2019 #6 Skrevet 20. februar 2019 Du har kun hatt 2 prøveforsøk. Ikke vær for utålmodig. Gjennomsnittlig tar det 1 år å bli gravid for de fleste. Anonymkode: b081d...d6e
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2019 #7 Skrevet 20. februar 2019 1 time siden, nathalievilbligravid skrev: Hva er exu? Hei, det er svangerskap utenfor livmor.. Hos meg var det i eggstokk.. Blei ikkje oppdaga før eggstokk sprakk og eg fekk enorm blødning.. Legen sa eg hadde mista for det var tomt i livmor.. Men det er jo ikkje rart når spira va i eggstokk.  Seier det ikkje for å skremme men det starta likt hos meg som hos deg Anonymkode: f8478...7ac
nathalievilbligravid Skrevet 21. februar 2019 Forfatter #8 Skrevet 21. februar 2019 11 timer siden, Anonym bruker skrev: Du har kun hatt 2 prøveforsøk. Ikke vær for utålmodig. Gjennomsnittlig tar det 1 år å bli gravid for de fleste. Anonymkode: b081d...d6e Jeg har gått uten prevensjon lenge uten å ha blitt gravid. Det er først nå vi prøver.
nathalievilbligravid Skrevet 21. februar 2019 Forfatter #9 Skrevet 21. februar 2019 9 timer siden, Anonym bruker skrev: Hei, det er svangerskap utenfor livmor.. Hos meg var det i eggstokk.. Blei ikkje oppdaga før eggstokk sprakk og eg fekk enorm blødning.. Legen sa eg hadde mista for det var tomt i livmor.. Men det er jo ikkje rart når spira va i eggstokk.  Seier det ikkje for å skremme men det starta likt hos meg som hos deg Anonymkode: f8478...7ac Men jeg skal til gynekologen i mars, så da får jeg sjekket ut det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå