Gå til innhold

Hvor gammel var du da du flyttet hjemmefra?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

15 da jeg flyttet fra foreldre, men flyttet til barnevernsinstitusjon. Flyttet til hybel da jeg var 17, også under bv så ikke helt alene der. Bodde helt alene da jeg var 19,5.

Sønnen på 7 sier han aldri skal flytte hjemmefra, håper det stemmer til han er ca 20 iallefall da. 😂  ❤️

Kommer til å anbefale å bo her til han er ferdig på skole, så bli det kanskje enklere å spare til bolig.

Anonymkode: e60a2...7a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flyttet for å gå på skole da jeg var 17.
Bodde på hybel i samme hus som foreldrene mine da jeg kom hjem igjen som 18 åring.
Kjøpte meg egen leilighet og flyttet helt for meg selv måneden før jeg fylte 19.
Fikk barn 4 mnd etterpå, så har ikke bodd helt alene så lenge.

Når jeg var 17 var jeg helt fullstendig klar for å flytte vekk, er så glad jeg gjorde det, for jeg ville aldri vært foruten de erfaringene jeg fikk det året.

Guttungen min som er på 19. året bor hjemme, og virker ikke som han har noen planer om å flytte på seg. Han skal i militæret i januar, så det kan jo hende han endrer planer etter 1 år i militæret. Det er for øvrig ikke mange måneder siden han sa at han skulle bo hjemme til han er 30.

Anonymkode: 339a9...dc8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bodde alene i mammas leilighet fra 8 klasse, fordi hun hadde flyttet til Norge. Flyttet til Norge da jeg var 15 og flyttet for meg selv da jeg akkurat hadde blitt 16. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, tante grusom master of law skrev:

Bodde alene i mammas leilighet fra 8 klasse, fordi hun hadde flyttet til Norge. Flyttet til Norge da jeg var 15 og flyttet for meg selv da jeg akkurat hadde blitt 16. 

Flyttet moren din til et annet land og lot deg som 15 åring bli igjen?

Anonymkode: fb707...170

Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Flyttet moren din til et annet land og lot deg som 15 åring bli igjen?

Anonymkode: fb707...170

Jepp. Men jeg var ikke 15 da jeg var 13. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var 16, først på folkehøyskole, så på hybel da jeg kom hjem. Full jobb, lite hjelp og støtte fra foreldre og havnet dessverre litt på skråplanet. Jeg skal ikke «hive» ut barna mine og kutte kontakt med dem på samme måte, det er helt sikkert! 

Anonymkode: 46f74...890

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Flyttet til Tromsø fra Lørenskog da jeg var 20 år for å gå på høyskolen, bodde på hybel. Leilighet i Oslo når studiene var over. 

Anonymkode: f0948...14c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...