Gå til innhold

Hvor gammel var du da du flyttet hjemmefra?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

22, flyttet sammen med en venninne til en annen kant av landet. Flyttet hjem igjen etter 1 år, bodde hjemme i 1 år før jeg flyttet ut igjen for godt.

Anonymkode: 8063e...516

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat fylt 16, pga skolegang. Ikke bodd hjemme hos foreldrene mine etter det. Samme med mannen min.

Ser ikke for meg at våre barn flytter hjemmefra om to og tre år... 

Anonymkode: 93e50...811

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 år. Med daværende kjæreste. Bodde sammen i 1,5 år. Så bodde jeg helt alene i 1,5 år før jeg flytta sammen med han jeg er gift med. 

Anonymkode: 9fe53...a1c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19  flyttet for å gå folkehøyskole. Flyttet hjem igjen etterpå. Og var 24 sist gang jeg flyttet

Anonymkode: cdd34...0cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Flyttet alene drøye to timers biltur hjemmefra til en passe stor by da jeg var 16. 

Bodde så vidt hjemme igjen i ca 3 mnd da jeg var 19, mens jeg og kjæresten (min nåværende mann 20 år etterpå) pusset opp leilighet for at vi skulle bli samboere. 

Anonymkode: b82ed...b1b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 år og flyttet til i USA og bodde der i 2 år. Flyttet hjem som 21 åring og bodde hjemme i 10 måneder mens jeg gikk på skole. Flyttet for godt rett før jeg var 22 år. Da flyttet jeg til en annen by og har bodd der i 24 år😬

Anonymkode: fb707...170

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 år-utveksling til annet land. Kom hjem igjen som 17-åring og flyttet på hybel for meg selv.

Anonymkode: a418c...089

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flyttet med kjæresten når jeg var 17, så flyttet jeg hjem igjen d året jeg fylte 19 😂 skulle begynne på skole. Jeg og kjæresten er i dag gift altså.

Anonymkode: 8316e...8c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...