Brillefanten Skrevet 17. februar 2019 #1 Skrevet 17. februar 2019 Om vinteren? Vi har alltid vært en aktiv familie, og har vært mye ute. Når ungene gikk i bhg, var vi ute hver eneste lørdag og søndag. Nå som barna har blitt større, merker jeg at det er deilig å bare være inne av og til.... Får dere andre litt dårlig samvittighet av å være inne (spesielt når det er fint vær =oppholdsvær) og leve et slaraffenliv innimellom?
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2019 #2 Skrevet 17. februar 2019 Her sender jeg unga ut.. jeg mååå jo ikke være med. Vi bor på et boligfelt med masse unger, så jeg trenger ikke å aktivisere hele tia for å si det sånn😂 noen ganger bare slager vi inne. Har aldri vært noe friluftsmenneske, så tvinger ikke unga heller. Noen ganger drar vi med flere å Aker/tenner bål osv. Men er ikke noe vi gjør hver helg kan du si 😜 Anonymkode: 3a6cb...0d8
Brillefanten Skrevet 17. februar 2019 Forfatter #3 Skrevet 17. februar 2019 Vi bor litt avsides, så de har bare hverandre å leke med spontant... Men det hender jeg sender dem ut, og setter meg på verandaen med kaffekoppen og en bok 😬 Da har jeg litt mindre dårlig samvittighet 🙏🏻
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2019 #4 Skrevet 17. februar 2019 Har ett innebarn og ett utebarn. Minste styrer inne om hn får lov, eldste blir rastløs inne, hun stikker ut så snart hun får sjansen. Jeg jager ut minste minst en gang om dagen, som oftest må jeg da være med. Da går vi gjerne en tur. Anonymkode: a42ee...80d
the amazing spidermamma Skrevet 17. februar 2019 #5 Skrevet 17. februar 2019 Vi har en på skolen og en i barnehagen. Vi må ut hver dag, ellers får de 'brakkesjuke'. Blir grinete og krangler. Så her er det ikke for å unngå dårlig samvittighet, men fordi vi er nødt. Jeg er ikke noe friluftsmenneske og kunne gjerne ha sittet i sofaen med ei bok en hel dag. Men jeg har lært meg å sette litt mer pris på å være ute når jeg ser hvor stor glede ungene har av det.
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2019 #6 Skrevet 17. februar 2019 sjelden de er ute i helgene, kun hvis det er cuper eller kamper har en hektisk hverdag, så i helgene vil de slappe av med gaming, venner og netflix Anonymkode: ad142...321
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå