Gå til innhold

Mannen min mistenkt for blotting


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Datteren min i tenårene jobber i en klesbutikk. En av de ansatte der har gjenkjent mannen min som en blotter i en butikk i Sverige hvor hun jobbet tidligere. Min umiddelbare magefølelse sa meg at det er sant. Han liker å «sprade» hjemme, på stranda og skjønner ikke når det er upassende. Kontoutdraget viser at han har vært 41 ganger i den svenske byen uten spesielle ærend i 2018.

Han er på mange måter veldig umoden og har på flere områder en manglende karakterstyrke. 

Han påstår at han er uskyldig. Men jeg er allerede lei, stoler ikke på han og har lenge sagt at jeg vil skilles. 

Men han nekter å flytte fra huset selv om jeg eier 1,7 millioner mer i det enn han. Han nekter å skrive under på separasjonspapirer og han nekter å overføre huset på meg ved tinglysning. Vi har vært til mekling hos advokat og han har skrevet under på meklingsattest hvor det står at mor skal bli boende i huset og far skal flytte ut, men han gjør ingenting for å gjennomføre det. 

Til vanlig er han en person som bare trenerer ting, utsetter det meste og later som ingenting. Han er uansvarlig og gjør nesten ingenting husarbeid, betaler ikke regninger. Jeg kjenner at jeg hater han. Heldigvis jobber han turnus og er mye borte.

Huset er barndomshjemmet til ungene. Jeg holder det og hagen ved like. Vi har katter og høns. Ingen av de boligene jeg har råd til å leie/kjøpe kommer i nærheten av det.

Hvis jeg flytter blir hele eiendommen raskt endret til en «søppelplass» med gamle biler, sykler, felger etc.  Han er en rotekopp med samlemani. Han har ikke sjanse for å klare det økonomisk, men ser det ikke. Og jeg er redd for at det vil gå på tvangssalg. 

Jeg har ikke rett til å kaste han ut for han er medeier i huset, og jeg vil ikke flytte pga ungene vil bo der (8,12 og 19 år). Jeg er redd for at de skal være alene sammen med han pga at han følger dem ikke opp og blir lett frustrert. En av barna våre er hypersensitiv og kan få voldsomme reaksjoner. Han reagerer veldig på forskjellige typer mat. Far skjønner ikke dette i det hele tatt. Gutten er skolevegrer og far bare lar han være hjemme fra skolen. Ungene liker pappaen sin. De yngste synes det er super å slippe skolen, være våken halve natta og spise godteri.

Han ser bra ut, lyger glatt og er flink til å snakke for seg, så jeg er livredd for utfallet ved en evt rettssak vedr barnefordeling. Han fremstiller meg som psykisk syk. 

Han kommer bare til å nekte for all skyld mht blottingen. 

Hva gjør jeg? Noen gode råd?

 

Anonymkode: e03f8...7b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du mulighet til å finne mer ut om den blottingen?

For bli kvitt ham, kan det være at det enkleste er å selge huset,

Anonymkode: b009a...3e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lite å gjøre på søndagsmorgen? Her har du jo en hel såpeopera ferdig skrevet, hva med å prøve den ut på et tv-produksjonsselskap i stedet?

Anonymkode: cb072...d53

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bytt låser i huset mens han er ute og sett en koffert på trappen. 

Og så forlanger du at han skriver under på salgspapirer neste gang dere er i samme rom. Gjør skjøtet klart. En pengesum pleier å endre folks meninger.

Anonymkode: a1f3d...c88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

23 timer siden, Anonym bruker skrev:

Mitt forslag til tittel: Svalbekk 

Familiesagaen Svalbekk foregår i en mindre norsk by i Østfold.

Sesong 1 med 10 episoder har premiere på NRK våren 2020, forteller manusforfatter Kjell Ove Knausgård.

Episode 1:

Familiefaren Ronny blir arrestert av politiet, mistenkt for blogging. Anne er bekymret for at yngstesønnen Petter ikke vil gå på skolen. Datteren Linn kommer inn i et nytt sosialt miljø. 

Episode 2:

Anne har sett seg lei på livet med Ronny. Hun forteller ham at hun vil skilles. Samtidig øker konfliktene på skolen der hun jobber deltid som engelsklærer.

Anonymkode: 8a151...365

Hæhæhæhæhæ!!!!! 😂🤣😂🤣

Anonymkode: 2d71b...076

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.2.2019 den 5.24, Anonym bruker skrev:

Kontoutdraget viser at han har vært 41 ganger i den svenske byen uten spesielle ærend i 2018.

 

Anonymkode: e03f8...7b7

Hvor tilstede er du egentlig, når du må sjekke kontoutdraget for å se at mannen din har vært 41 ganger på reise til Sverige?

Har du bodd under en stein?

Anonymkode: a0f8d...be8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...