Gå til innhold

Hva gjør du og samboer ikveld?✨


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Savner så å ha en tilstedeværende kjærlig samboer.Her sitter vi i hver vår stol, snakker ikke til hverandre engang.....så lurer på hva egentlig dere driver med?

Anonymkode: 08596...c00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mann og barn er på hytta, hund og jeg er hjemme. Regner med at de på hytta sover. Hunden sover straks, jeg skal kravle meg til køys snart. 

Anonymkode: 42b03...f36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Han er på tur med kamerater. Barna sover selvsagt . Og jeg skulle ha lagt meg for flere timer siden, men var så fredelig og fint i stua at jeg har blitt sittende. Tenker i ro og fred, strikker litt , ser litt TV. 

Anonymkode: be78d...c01

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har spist en deilig biff middag som han laget menst jeg lå i badekaret og slappet av med ett glass vin. Så låg vi under teppet på soffaen og kosa og så film og spiste is ❤ 

Anonymkode: 4883f...3bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi delte en god flaske vin og satt og skravlet og hørte på musikk. Veldig koselig, selv om jeg er syyyyyyk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er på jobb - så vi sendte mld til hverandre, å teller ned til han kommer hjem - 17 dager igjen ❤️

Anonymkode: 4470b...fab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På en måte det samme vi gjør så og si hver kveld. Jeg var på stua, hørte på lydbok. Han hørte på musikk. Eneste forskjellen var at han hørte musikk på konsert og ikke på «rommet sitt». 

Anonymkode: 01a23...03d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rev kjøkken :P Men veldig gøy... Yngste overnatter hos svigers, så når eldste (som hjalp til) var i seng delte vi en flaske vin, skravlet og la planer for det nye kjøkkenet. Løste en liten floke i forholdet også, og sovnet før kl 23 (he he, typisk småbarnsforeldre)

Anonymkode: 320a8...3aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...