Gå til innhold

Sukk føler jeg er i en nedgående spiral....


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Lei og sur hele tiden... 

Føler jeg drukner i syke barn, jobb og husarbeid. Mannen klarer alltid ta seg tid til seg selv, til å gjøre d han har lyst til, til å se det han vil på TV osv... at jeg blir bitter på hele mannen. At jeg tenker at han er en stor egoist. Jeg kommer meg liksom ikke ut av gjørma... har prøve å fortelle han at jeg har også behov for å gjøre ting, for å ha kvalitetstid f eks med eldste, at jeg trenger sånn og sånn.... men han hører jo ikke..

 

ikveld var det hans tur til å legge minste, men neida han lot minste være leeenge oppe fordi han måtte jo bare se sånn og sånn, og presterer å spørre minste som da var overtrøtt når kl var 20.30: skal mamma eller pappa stelle deg ikveld ? 

Ble så irriterert at jeg tok med meg minste og vi la oss for kvelden. Da hører jeg eldste si: Ja dette var ikke noen hyggelig kosekveld når mamma bare er sur .... 

Han tar kun kosetimene og aldri hverdagstingene..... 

det var virkelig kveldens utblåsning siden jeg nå er lys våken.... 

Anonymkode: 99b35...634

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mandag ringer du familievernkontoret og bestiller en time til dere der.

I morgen ber du om at mannen setter av tid etter at barna har lagt seg, for da skal dere snakke arbeidsfordeling i hjemmet, planlegge neste uke, hvem gjør hva når, hva må handles, hva skal dere ha til middag. Forklar ham klart og tydelig at NÅ må dere få til en fungerende arbeidsfordeling, for slik det er nå fungerer det ikke.

Og inntil dere har fått time på fvk så tror jeg du må begynne å gjøre ting for deg selv, ikke bare snakke om det. Gi beskjed om at da og da gjør du sånn og sånn.

Ring familievernkontoret mandag!

Anonymkode: e82c1...9bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, er så lei av dere som roper familievernkontoret hele tiden. 

Hi. Sett deg ned og snakk med mannen. Han må vite, med store bokstaver og teskje, hvordan du føler det. Snakk sammen. 

Anonymkode: fc68a...695

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...