Gå til innhold

Penger på fortnite


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hvor mye penger bruker ditt barn på fortnite? Føler det er ett mas om å kjøpe nye skin. Jeg sier stort sett nei, og det virker som om jeg er den eneste som sier nei 🤣

Anonymkode: cc9db...70c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Prøver å begrense det så godt det lar seg gjøre. Og sørger selv for å ikke bruke penger på spillet. Han er oppgitt over at jeg bruker det som kalles newb-skin, men som jeg sier til han. Jeg blir jo ikke noe flinkere i spillet selv om jeg har nyere, tøffere og kulere skin. Nå har det kommet en challenge som gjør at man kan få neste Battle-pass gratis. Så nå er han i gang å det klare det da. Jeg sparer mine V-bucks så jeg slipper å bruke penger på nytt battle-pass. Skal jeg anslå noe så snakker vi kanskje under en 50 lapp i snitt pr mnd. Ett par battlepass og så tror jeg han har fått den neste minste pakka med V-Bucks (er vel ca 200 kr) 2 ganger siden før sommeren. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får barna ukelønn? Kan de ikke få noe av ukelønna si på Fortnite? Her i huset bruker vi mye Steam. Der han vi legge inn penger på kontoen, som de kan bruke til hva de vil der. Bruker de opp pengene, får de ikke mer. 

Anonymkode: 4aa43...ec7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min tolvåring spiller mye fortnite, men han har vel bare spurt om å kjøpe noe en gang. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøre 1000 vbucks én gang. Deretter må de bruke nye opptjente vbucks til å kjøpe neste battlepass. 

Anonymkode: 0c742...998

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16-åringen her bruker ikke penger på spill, han spiller seg til fordeler og gutta hans har det som en greie at det skal gå på ferdigheter og ikke økonomi.

Anonymkode: b791a...0fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her fikk ungene 1000 kr hver av meg som kun skal gå til spilling .( de har mast masse om å kjøpe greier i spillene). De fikk altså hver sin 1000 lapp som er til fri benyttelse når de måtte ønske men tvisten er at dersom de i stedet sparer den 1000 lappen i ett helt år så får de 2000 kr neste jul. Det er visst ikke like stas å bruke egne penger på spill så begge 1000 lappene er like hele fortsatt 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mine er 12, 14 og snart 16, de må bruke sine egen penger, 12 åring bruker vel ca 400 kr i mnd,mens de andre 2 rundt 200 kr, de får 500 kr, som skal gå til alt av spilling, kino og ting de finner på med venner

Anonymkode: 1de2a...a67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...