Gå til innhold

Legge på midt i en diskusjon


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hva tenker dere om det? Hadde en diskusjon på tlf i stad, og den andre personen bare la på. Jeg vil bli ferdig med saken, men den andre tar ikke tlf. Jeg blir så forbanna og syns det er respektløst.  Den andre personen er syk og bruker det som argument at hun ikke orker. Så sitter jeg her da. 

Anonymkode: 7facc...46c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Om den andre er usaklig, frekk, roper el. så legger jeg på. Men jeg sier fra først og så legger jeg på👍🏻

Anonymkode: 2cebf...d6e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker det kommer an på hva diskusjonen gikk ut på? Jeg har og lagt på, og latt vær å ta telefonen

Anonymkode: ca771...4d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en søster som oppføre seg slik. Slitsomt. Hokd litt avstand. Du kommer til å føle deg så lykkelig og fri  😁 ikke la henne ta kontroll på samtalen, forholdet . Ikke ring eller send meld. Bare la det være. Ikke kast bort energi på dette tullet. 

Jeg har vært litt som din venn. Min søster hyla og skrek i tlf. Sa så mange stygge ting. Helt gal. Ble så overkjørt. Da sa jeg :" Nå legger jeg på. Dette blir for mye for meg." Det var så enveis. 

 

Anonymkode: 5bb2c...223

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørs helt hvordan du diskuterte, og hva vedkommende prøvde først. Det er ille greit å legge på uten et varsel, men hvisan blir overkjørt, eller ille har tid eller energi til å krangle må det være greit å si nei.

Du eier ikke den andres tid, selv om du gjerne vil bli ferdig med saken. 

Siden du vet hvorfor hun ikke vil snakke nå, så ser jeg for meg at hun har prøvd å avslutte samtalen før hun tilslutt bare ga opp og la på. Hvis det er tilfellet er det du som er respektløs. 

Anonymkode: 012b9...4dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hva tenker dere om det? Hadde en diskusjon på tlf i stad, og den andre personen bare la på. Jeg vil bli ferdig med saken, men den andre tar ikke tlf. Jeg blir så forbanna og syns det er respektløst.  Den andre personen er syk og bruker det som argument at hun ikke orker. Så sitter jeg her da. 

Anonymkode: 7facc...46c

Hvorfor skal hun bruke energi på deg, når dere tydeligvis ikke blir enige uansett, og hun nok har forsøkt å avslutte samtalen flere ganger, mens du bare kjører på, og hun i tillegg er syk og faktisk ikke orker dette gnålet?

Gå i deg selv, HI.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har gjort det én gang. Da merket jeg at diskusjonen ble så sinnsyk at om jeg fortsatte ville jeg komme til å si noe jeg ville angre på etterpå. Så da la jeg på og svarte ikke på telefonen. Jeg måtte bare roe meg.

Er vanskelig å vite hva som er saken hos dere, men om hun har lagt på er det ikke en god ide å mase videre. La det ligge og så får dere forsøke å ordne opp en dag dere begge er rolige igjen.

Anonymkode: 6fe8c...aa1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...