Gå til innhold

Olive skal bli storesøster. Hva synes dere om....


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Louie hvis gutt? er det bare jeg som synes det er nydelig? Vi vurderer og Vincent. Er enda litt blank hvis det blir jente, men tenker litt på Elora..hva synes dere eventuelt om det?

Anonymkode: 72090...224

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

27 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Olive? Er det gutt eller jente? 

Anonymkode: d258d...42a

Det står i overskriften "Olive skal bli storesøster"...det er da ei jente.

Anonymkode: 72090...224

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at du har veldig forskjellig smak fra meg. Jeg har aldri hørt Olive eller Elora, likte ingen av de desverre. Vincent liker jeg ikke. Louie har jeg ikke hørt brukt i Norge, men jeg likte det :)

Anonymkode: 4253d...023

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg tenker at du har veldig forskjellig smak fra meg. Jeg har aldri hørt Olive eller Elora, likte ingen av de desverre. Vincent liker jeg ikke. Louie har jeg ikke hørt brukt i Norge, men jeg likte det :)

Anonymkode: 4253d...023

Takk for tilbakemeldingen 🙂

Anonymkode: 72090...224

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Louie synes jeg er kjempe stilig :) hadde gått for det. Elora likte jeg dessverre ikke!

Louie er mye finere enn Vincent

Anonymkode: 4ec60...fdb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.2.2019 den 21.39, Anonym bruker skrev:

Jeg tenker at du har veldig forskjellig smak fra meg. Jeg har aldri hørt Olive eller Elora, likte ingen av de desverre. Vincent liker jeg ikke. Louie har jeg ikke hørt brukt i Norge, men jeg likte det :)

Anonymkode: 4253d...023

Så rart, vi har to Louie bare i barselgrppen her. :) Passer fint med Olive, ikke så glad i Vincent. Elora var fint. 

Anonymkode: d8eb4...fd6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan uttaler du Olive? Bare nysgjerrig 🙂, jeg har hatt 3 Louie i barnehagen de siste årene, synes det er fint  🙂 men Vincent er veldig fint men synes Louie passer bedre med Olive ( men det har jo ikke så mye å si egentlig). 

Anonymkode: c1fa3...30e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hvordan uttaler du Olive? Bare nysgjerrig 🙂, jeg har hatt 3 Louie i barnehagen de siste årene, synes det er fint  🙂 men Vincent er veldig fint men synes Louie passer bedre med Olive ( men det har jo ikke så mye å si egentlig). 

Anonymkode: c1fa3...30e

Jeg og far uttaler litt forskjellig siden han er fra Frankrike. Jeg synes det er vanskelig å skrive hvordan jeg uttaler det. Far uttaler med stum e, med trykk på L - jeg uttaler det rett frem tror jeg at jeg vil si, hverken med lange eller korte bokstaver, blir vel litt lengre med den e`en, Oliveee,( Hun er forresten oppkalt etter far sin søster som han mistet i ung alder) Louie synes vi passer bra på fransk, men var usikker på det her i Norge, men det er gøy å høre at det faktisk er flere som heter det.

Anonymkode: 72090...224

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Anonym bruker skrev:

Så rart, vi har to Louie bare i barselgrppen her. :) Passer fint med Olive, ikke så glad i Vincent. Elora var fint. 

Anonymkode: d8eb4...fd6

Hvordan uttaler man egentlig Louie?

Anonymkode: 4253d...023

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vincent og Elora, var ikke min smak i det hele tatt. Olive og Louie passet godt sammen. Kjenner en mann på 60 som heter Louie, så er et vanlig navn for meg. Olive kjenner jeg både gutt og jente som heter, ingen av dem bor i Norge.

Anonymkode: e47ed...23a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Hvordan uttaler man egentlig Louie?

Anonymkode: 4253d...023

Lu-i ville jeg anta ihvertfall. 

Anonymkode: f24c4...7be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...