Gå til innhold

Ville du..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Ville du dater en alenemor som nærmer seg 40, med 4 barn?

Hu eier ikke noe. Har et vrak av en bil. En helt ok jobb. Ser ut som at det går rundt i det minste.

Er ikke den vakreste å se på. Litt rund i kanta. Men snill, godhjerta, ærlig og stiller opp for alle.

Anonymkode: 1bb47...859

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei jeg ville ikke det. Jeg har 2 barn og om jeg blir singel vil jeg ikke velge en partner med mange barn.  Jeg blir ikke lett glad i andre sine barn. 

Anonymkode: 2314a...a41

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vel, venninna mi er snart 40, hun hadde 3 unger med to forskjellige menn, nå har hun 4 unger med 3 forskjellige menn. Før hun ble sammen med siste barnefar, så var vel livet hennes , som beskrevet i HI, nå har de bygget hus sammen. Så tenker det er håp for de fleste 😊

Anonymkode: 69f84...266

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, mine og dine barn er et slit, og fire barn er for mye. 

Jeg har selv fire barn og blir alene til de er store, ingen planer om å dra en ny mann inn i livet deres. 

Anonymkode: bd3c1...dbc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ville du dater en alenemor som nærmer seg 40, med 4 barn?

Hu eier ikke noe. Har et vrak av en bil. En helt ok jobb. Ser ut som at det går rundt i det minste.

Er ikke den vakreste å se på. Litt rund i kanta. Men snill, godhjerta, ærlig og stiller opp for alle.

Anonymkode: 1bb47...859

Det at du beskriver deg selv så negativt, og i tillegg stiller opp for alle, er ting som gjør at jeg ikke ville involvert meg med det første.

(...sånn i tillegg til at jeg er heterofil, og ikke på jakt etter noe som helst).

 

Anonymkode: 9f49c...bb7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det at du beskriver deg selv så negativt, og i tillegg stiller opp for alle, er ting som gjør at jeg ikke ville involvert meg med det første.

(...sånn i tillegg til at jeg er heterofil, og ikke på jakt etter noe som helst).

 

Anonymkode: 9f49c...bb7

Jeg beskriver ikke meg selv men en kvinne jeg vurderer å satse.

Hi

Anonymkode: 1bb47...859

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg beskriver ikke meg selv men en kvinne jeg vurderer å satse.

Hi

Anonymkode: 1bb47...859

Men hallo, hvis du vurderer å satse må du jo ikke spørre på anonymforum.

Anonymkode: f14f6...e09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæ? Hvilke filer og retninger snakker vi om her?? Er du beskrivelsen eller den du vil legge an på? 🤔

Anonymkode: 047fa...ee2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man bør jo først og fremst se på følelsene for hverandre, kjemien, om denne personen gir en en god følelse, om hun er snill og god. Om hun klarer seg selv i livet og har plass og overskudd til en kjæreste. 

 

 

Anonymkode: cc7e2...bc2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...