Gå til innhold

Ønsker for mine barn


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

At de ler masse, får en ungdomstid med vennene sine, får fire i snitt heller enn seksere hvis sekserne går på bekostning av latter, venner og solnedganger. Livet som en livssulten ambulansearbeider, aom har call på relasjonell kompetanse og omsorg for sem rundt seg. Som skjøter livet sitt helt ok. Som tar tatovering om de vil. Ikke gjør som meg, forsak alt for karakterene, få angst, ta 6 års høyere utdannelse som ikke er valgt fra hjertet men med fornuften og flinkheten. Jeg håper mine tre jenter ler mer. Gir mer faen. Og at gode holdninger og vedier er det de tar til seg og navigerer etter. Skjønte det for sent selv. Eller kanskje ikke. I kveld har vi spist taco, hatt rapekonkurranse og i morgen skal vi kanakje en tur ut og brenne bål. I 14-tiden. Endelig har jeg havna på rett hylle. Vurderer videreutdanning, bachelor i barnevern eller sykepleie. Goodbye flinkisliv. 

 

Omg. Dette virka helt psykotisk. Poster lell. Biopsi rett fra levra:-) 

Anonymkode: 403ed...920

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ønsker for jenta mi at hun får et enklere liv enn meg. Jeg var alltid rund, ble mobbet. Jeg hadde ingen venner før jeg begyndte på universitetet. Foreløpig ser det ut til at hun er i et helt annet spor.

Jeg ønsker mine barn selvtillit og glede og at de finner sitt rette yrke. Jeg håper de får gleden av selv å få barn en dag og at de finner seg en god partner å dele livet med. 

Og så ønsker jeg for oss alle at vi kommer til å ha gode og nære forhold også i fremtiden.

Anonymkode: 5e9e1...696

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...