Gå til innhold

Bivirkning av EllaOne (angrepille)..?? Store, ømme pupper😳


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg tok en angrepille for 3 uker siden. I en uke nå har puppene vokst veldig og sprenger, forsåvidt også kvalm hele forrige uke. Mensen kommer ikke, tatt test —> negativ. Kan én angrepille utsette mensen så lenge, og i tillegg så lenge etter forårsake sprengte pupper etc...? Lest pakningsvedlegg etc., og det står ikke noe om at mensen uteblir så lenge eller andre bivirkninger som jeg nevner så langt tid etterpå. Noen som vet...?🙌

Anonymkode: e9922...cf1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg testet i dag..i morgen er det 8 dager siden jeg skulle hatt mensen. Den var som sagt negativ og så følsomme testene er i dag så slår vel ikke den feil så lenge etter...? Den ene puppen er synlig større..! Og igjen uvel og rar. Men trodde ikke bivirkningene kunne være så sterke/påvirke puppene sånn, og så lenge etter??😳

Anonymkode: e9922...cf1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville heller tatt en prøve hos lege. Ikke alle som slår ut på de g-testene, selv om de er blitt bedre og de fleste gjør det.

Anonymkode: 854c4...e52

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel mer vanlig at angrepillen gir deg en blødning enn at den hindrer blødning?

Du kan bli skikkelig hormonell av den, for den er sterk og inneholder mye mer hormoner enn p-piller o.l. men det høres rart ut at du overhodet ikke har hatt noen blødning.

Tror jeg også ville bestilt time hos legen for å ta en blodprøve, si det samme du har skrevet her, at det er så og så lenge siden du hadde mens og du føler deg skikkelig hormonell, uten at tester blir positive.

Anonymkode: 4d01b...82b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...