Gå til innhold

Ting som begeistrer deg?


Brillefanten

Anbefalte innlegg

Hva blir du glad av? Hva gir deg en tindrende følelse av lykke, om så bare et lite øyeblikk? 

For meg varierer det, men i dag var det å sitte på verandaen og kjenne solen i ansiktet. Det varmet både utenpå og inni ☀️☀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uvær når jeg har fri, så jeg kan kose meg inne i min nydelige fine leilighet.

nytt sengetøy ❤️

Betale regninger 😀

 

Anonymkode: 3b4f6...883

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I øyeblikket er det lite pga. situasjonen jeg befinner meg i som er veldig tøff.

Men jeg blir oppriktig begeistret av å se andre som har det bra, spesielt barn som leker og er glade, eller et dyr som tydelig viser glede.

Jeg er så tåkete om dagen at jeg ofte ikke får med meg ting slik som jeg ellers ville gjort. Jeg føler meg elendig om dagen, er veldig dårlig. Skulle gå meg en liten tur, på vei ned en bakke i nabolaget stod en flott snekker på et stilas og smilte til meg. Min reaksjon var å snu meg for å se hvem han smilte til. Tok så lang tid å forstå at det var meg han smilte til at jeg ikke fikk smilt tilbake. Det falt meg liksom ikke inn at han kunne smile til meg, så elendig som jeg føler meg og føler jeg ser ut om dagen. I ettertid må jeg jo le litt. Normalt ville det fått meg til å smile tilbake og gitt meg en viss begeistring.

Anonymkode: 398d8...dab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når ungene har det bra, når mannen min ser på meg med stjerner i blikket og når det kommer inn ett skikkelig traume der jeg virkelig får brukt kunnskapene mine ( ønsker ikke at noen skal skade seg altså), når sola varmer om våren osv. 

Anonymkode: c5462...21f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag så var det å kunne gå ute, og puste lett, kjenne sola i ansiktet. Jeg har kulde astma, så elsker å gå ute disse varme dagene.  Så var det den utrolige koselige buss sjåføren da jeg skulle hjem, han må være den søteste buss sjåføren jeg har møtt. Og i kveld skal jeg se på dirty dancing, synge med og storkose meg.

Anonymkode: c364f...900

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...