Gå til innhold

Hjelp!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei! For en måneds tid siden hadde jeg ubeskyttet samleie. Hadde samleie dagen etter jeg var ferdig med menstruasjon. Tok en angrepille innen 72 timer. 5 dager etter fikk jeg en kraftig blødning med masse klumper (sorry detaljer). Denne blødningen varte i 4-5 dager. Jeg ønsker ikke å bli gravid, og har tatt titalls med graviditetstester (RFSU, clearblue digital og billigtester fra eBay). Alle har vært negativ. I morrest tok jeg en test fra RFSU som etter 10-15 minutter viste en svak/grå strek, var så å si umulig å se uten godt lys. Denne streken forsvant igjen etter 30 minutter. Nå nettopp tok jeg en clearblue digital, denne viste «ikke gravid»

 

Fysisk sett føler jeg meg fin. Litt murringer i magen nå og da, og litt variabel avføring. 

 

er det noen sjanse for at jeg kan være gravid? Mtp på den kraftige blødningen jeg hadde dager etter inntak av angrepille og flere graviditetstester som har vist negativ. Skulle ha ventet mensen nå så blir litt engstelig. 

Anonymkode: 5bfea...869

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du høres ikke mye gravid ut for meg! Du kan ikke stole på graviditetstest etter ti minutter. Og når du stresser sånn med det er det ikke uvanlig med utsatt mens. Den kan fort utsettes lenge ved stress/frykt. 

Anonymkode: 8a4ed...8ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...