Gå til innhold

Ting som irriterer deg?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er når jeg står med hendene fulle av varer i butikken, og de foran meg i køen ikke gidder å legge på skillepinnen. Jeg må strekke meg så langt for å få tak i den. DET er det mest irriterende jeg vet om. 

Anonymkode: 937a5...b24

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er når jeg står med hendene fulle av varer i butikken, og de foran meg i køen ikke gidder å legge på skillepinnen. Jeg må strekke meg så langt for å få tak i den. DET er det mest irriterende jeg vet om. 

Anonymkode: 937a5...b24

Altså..? Da er det virkelig ikke mye som irriterer deg...? Det er jo bare å legge på varene først og så strekke seg etter pinnen å legge på når du kommer nærmere?  ikke veldig løsningsorientert? Og ja, det er den som kommer etter som har ansvar for pinnen. 

Anonymkode: 9bac3...af6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er når jeg står med hendene fulle av varer i butikken, og de foran meg i køen ikke gidder å legge på skillepinnen. Jeg må strekke meg så langt for å få tak i den. DET er det mest irriterende jeg vet om. 

Anonymkode: 937a5...b24

Hvorfor ikke ta kurv,så slipper du å irritere deg?

Anonymkode: d8931...fba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det mest irriterende er den enorme ineffektiviteten som finnes i både helsevesen og nav. Reformer som har feilet og ingen politikere som tør ta i det - fordi de ikke vinner valg på å fronte enda en reform til milliarder. Da er ansvarsfraskrivelsen langt bedre, skylde på noen andre, enten det er brukere eller det er tidligere eller nåværende regjering. Det irriterer meg noe grenseløst å se hvor mye dette koster samfunnet og enkeltpersoner. Det irriterer meg å se at spesialister bruker bare 40 % av tiden sin på pasienter, resten på administrasjon. Det irriterer meg å se dyktige fagfolk miste sin faglige interesse og nysgjerrighet og drive fordi de kjemper i et system som ikke fungerer, hvor de ikke får gjøre det de er utdannet og ansatt til.

Skillepinnen på matbutikken er ikke en gang i nærheten av å irritere meg ;)

Anonymkode: 76263...6c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idioter. 

Særlig idioter med lærevegring.

De som fortsatt sier at man "få uføre" (nei, det får man ikke, man blir ufør eller man får uføretrygd) eller snakker om å "få foreldreretten" (den fins ikke, men man kan få den daglige omsorgen for et barn) eller som lurer på om de skal "melde foreldrene til barnevernet" (det kan du ikke, men du kan melde inn bekymring for et barn). 

Hvis disse folka i tillegg sier sjøkken og skjino, da burde det være skuddpremie på dem.

Anonymkode: da86a...ca1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dårlig språkbruk og generell kunnskapsløshet. I alle fall når det kun skyldes latskap. 

Anonymkode: 08b1a...c0c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det mest irriterende er den enorme ineffektiviteten som finnes i både helsevesen og nav. Reformer som har feilet og ingen politikere som tør ta i det - fordi de ikke vinner valg på å fronte enda en reform til milliarder. Da er ansvarsfraskrivelsen langt bedre, skylde på noen andre, enten det er brukere eller det er tidligere eller nåværende regjering. Det irriterer meg noe grenseløst å se hvor mye dette koster samfunnet og enkeltpersoner. Det irriterer meg å se at spesialister bruker bare 40 % av tiden sin på pasienter, resten på administrasjon. Det irriterer meg å se dyktige fagfolk miste sin faglige interesse og nysgjerrighet og drive fordi de kjemper i et system som ikke fungerer, hvor de ikke får gjøre det de er utdannet og ansatt til.

Skillepinnen på matbutikken er ikke en gang i nærheten av å irritere meg ;)

Anonymkode: 76263...6c6

WORD👏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...