Gå til innhold

Hva er det som skjer...? Kan jeg være gravid?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei alle kloker jenter. 

Jeg har stabile sykluser på ca 28 dager. Jeg hadde sex før og under (i følge kalkulator) eggløsning. Tok en angrepille, som dessverre var under press fra kjæresten min😥 dette, igjen i følge kalkulatoren var etter eggløsning.. så kom alle symptomene på at jeg var gravid allerede før mensen skulle komme. Dette har jeg opplevd før, så kjenner det igjen. Kvalmen kom, puppene ble større. Jeg har nå gått i en uke 110 % sikker på at jeg er gravid. Jeg har ALDRI disse symptomene ellers. Jeg skulle hatt mensen forrige fredag, ikke tagg test før i dag (7 IKM).  Jeg tok ikke av morgenurin, kjøpte testen, drakk en halv liter vann og tok den ca halvannen time senere. Den viste negativt...jeg har også i dag merket bittelitt(!) blod lyserosa så veldig veldig svakt brunlig utfold etter jeg har vært på do. 

Hva er det som skjer?😰 jeg angrer som bare det på angrepillen og gått i en uke og følt at det var en liten spire der, at det er et lite mirakel bare sjokket la seg. 

Jeg vet angrepille kan utsette mens, det har aldri skjedd meg før. Og det vanlige er vel ikke så mye som en uke. Og hva med graviditetstegnene (som ikke er innbilte overhodet)? Kan jeg være gravid?❤️ 

Anonymkode: 2aaf0...9b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En angrepille forskyver eller hindrer eggløsningen, ikke mens. Kan også hindre et egg fra å feste seg hvis man tar det under EL. Tror ikke du er gravid, men at mensen er rett rundt hjørnet.

Det virker forøvrig som et baby er veldig høyt ønsket hos deg, men ikke typen. Dette er noe jeg syns dere burde sette dere ned å snakke om. Er ikke pent å lure seg til svangerskapet når den andre parten ikke vil. Faktisk veldig stygt og skaper mistillit. Med det sagt, hvis det er krise for han hvis du blir gravid så bør han ta ansvar å bruke kondom eller at du bruker en annen prevensjon.

Anonymkode: 453cb...521

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...