Gå til innhold

Langt eller kort hår


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er 42 år og prøver å spare til langt hår. Er nemlig på datingfronten og har fått med meg at mannfolk liker langt hår på damene best. 

Meeeen... Håret mitt er tynt og floker seg lett. Det ser egentlig bare tragisk ut jo lengre jeg lar det vokse. 

Lengter etter å ha kort bob igjen. Syns jo det kler meg egentlig samt at det er lett og kjapt å vaske. 

Så hva gjør jeg, hører på meg selv og bestiller frisørtime eller satse mer på å være babe for mannfolka? 

🙊

Anonymkode: 34fa6...008

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noen har jo tykk manke som ser bra ut uansett alder.

Mitt hår er tynt og fint, og ser definitivt best ut kort. Tror også ansiktet fort kan se litt dratt ut med langt (flatt) hår 

 

Anonymkode: b229f...366

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke alle menn liker langt hår.ihvertfall hvis du i tillegg ikke har hår til det.bedre med ett velstelt hår som kler alder og ansikt

Anonymkode: b2795...1d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn liker damer som er fornøyd med seg selv. Om du trives best med en bob, så klipper du håret ditt i en bob. Om et mannfolk faller for deg kun fordi du har langt hår, så er det ikke sikkert at han er mannen for deg.

PS: Da jeg traff mannen i mitt liv hadde jeg rødlilla, superkort, pixie cut. 

Endret av Himmel og hav
Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Noen har jo tykk manke som ser bra ut uansett alder.

Mitt hår er tynt og fint, og ser definitivt best ut kort. Tror også ansiktet fort kan se litt dratt ut med langt (flatt) hår 

 

Anonymkode: b229f...366

Jeg har tykt hår. Det ser virkelig ikke bra ut med mindre jeg retter det ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Noen har jo tykk manke som ser bra ut uansett alder.

Mitt hår er tynt og fint, og ser definitivt best ut kort. Tror også ansiktet fort kan se litt dratt ut med langt (flatt) hår 

 

Anonymkode: b229f...366

Jeg har tykt hår. Det ser virkelig ikke bra ut med mindre jeg retter det ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

36 minutter siden, Himmel og hav skrev:

Menn liker damer som er fornøyd med seg selv. Om du trives best med en bob, så klipper du håret ditt i en bob. Om et mannfolk faller for deg kun fordi du har langt hår, så er det ikke sikkert at han er mannen for deg.

PS: Da jeg traff mannen i mitt liv hadde jeg rødlilla, superkort, pixie cut. 

Og hva har du nå!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det viktige er at DU finner en sveis DU liker, som du føler er DEG.

For da kan du møte en mann som liker DEG, slik DU er! Ikke en "deg" slik du kanskje skulle ønske du kunne være, men som du egentlig ikke er...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar alle. Dere har selvsagt rett i at jeg skal gjøre det jeg selv ønsker. Har bestilt meg frisørtime så på tirsdag gjør jeg det. 

Syns selv det er feminimt med langt hår og hver gang jeg klipper det lengter jeg tilbake til det lange. Glemmer så fort at det faktisk ikke var pent. For det er veldig tynt og tjafsete. Ender opp med hestehale og det syns jeg ikke passer på damer i min alder 🤔 

Hadde en jeg skrev med fra en datingside sommeren for to år siden. Klippet meg og sendte ham bilde. Var fornøyd selv, men han skrev bare "neiiiii" 😣🤣 og forklarte videre at mannfolk liker langt hår. 

Jaja han ble droppet. For egentlig gjør jeg som jeg selv vil, men dette sitter fast i meg, at damer skal ha det langt for å være pen. Hørt det fra flere. Siste kjæresten min sa også at jeg ikke må klippe det, han likte å ta tak i håret mitt under sex. 

Jeg er singel, men skal sannelig sjarmere karene med kort bob i vår. ✌️

Anonymkode: 34fa6...008

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Tøystykke skrev:

Og hva har du nå!?

Fortsatt rødt, men mer kobber (det er det jeg skulle vært født med, tror jeg :D ) men ikke like kort. Opp gjennom åra har det også vært langt og blondt, halvlangt og mørkt, kort og brannbilrødt, langt og rødt og de fleste andre varianter du kan tenke deg. Hår er gøy å leke med, for om man ikke er fornøyd, så er mye gjort på 6 uker :D . Mannen min synes jeg er fin uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Takk for svar alle. Dere har selvsagt rett i at jeg skal gjøre det jeg selv ønsker. Har bestilt meg frisørtime så på tirsdag gjør jeg det. 

Syns selv det er feminimt med langt hår og hver gang jeg klipper det lengter jeg tilbake til det lange. Glemmer så fort at det faktisk ikke var pent. For det er veldig tynt og tjafsete. Ender opp med hestehale og det syns jeg ikke passer på damer i min alder 🤔 

Hadde en jeg skrev med fra en datingside sommeren for to år siden. Klippet meg og sendte ham bilde. Var fornøyd selv, men han skrev bare "neiiiii" 😣🤣 og forklarte videre at mannfolk liker langt hår. 

Jaja han ble droppet. For egentlig gjør jeg som jeg selv vil, men dette sitter fast i meg, at damer skal ha det langt for å være pen. Hørt det fra flere. Siste kjæresten min sa også at jeg ikke må klippe det, han likte å ta tak i håret mitt under sex. 

Jeg er singel, men skal sannelig sjarmere karene med kort bob i vår. ✌️

Anonymkode: 34fa6...008

Hææ, hvorfor passer det ikke med hår i hestehale?

Anonymkode: 2e731...606

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Himmel og hav skrev:

Fortsatt rødt, men mer kobber (det er det jeg skulle vært født med, tror jeg :D ) men ikke like kort. Opp gjennom åra har det også vært langt og blondt, halvlangt og mørkt, kort og brannbilrødt, langt og rødt og de fleste andre varianter du kan tenke deg. Hår er gøy å leke med, for om man ikke er fornøyd, så er mye gjort på 6 uker :D . Mannen min synes jeg er fin uansett.

Bra han liker deg for den du er under håret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Klipp det kort og kjøp en lang sexy parykk du kan ta på innimellom for å glede ham.

Anonymkode: 4f1ab...260

Haha god ide 🙊 Eller.. Hvor godt sitter slike parykker? Han griper jo tak og tar i altså 🤔😁

Neida.. Er over med ham. Skal finne meg de som ikke trenger holde på slik 😉

Anonymkode: 34fa6...008

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn som sier slikt har ofte en hangup eller fiksering på langt hår. Det kryr av slike preferanser hos de på datesidene.

Lengden på håret ditt betyr null og niks. Det viktigste er at du selv er fornøyd, for da blir du også mer tiltrekkende for hvilken som helst mann. Du trenger ikke hvilken som helst, du trenger den riktige! ;)

Jeg har diskutert hårlengde med flere menn. De fleste, men ikke alle, har ment at langt hår gir et umiddelbart mer feminint inntrykk, men at det ikke betyr at det er de damene de vil date. De har alle sagt at det er viktigere at dama selv er fornøyd og utstråler dette, og viktigere at klippen passer håret, enn lengden på håret. Noen menn har også sagt at de synes det blir litt mye bal med langt hår, spesielt under sex, at det kommer i veien, og at de heller foretrekker bob eller kort hår. Men alle har sagt at lengden ikke har noe å si så lenge de liker dama.

Vær glad for at du har sluppet unna de mer overfladiske mennene, så kan du heller finne en ordentlig mann, en som er interessert i hele deg.

Anonymkode: c5701...39a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Menn som sier slikt har ofte en hangup eller fiksering på langt hår. Det kryr av slike preferanser hos de på datesidene.

Lengden på håret ditt betyr null og niks. Det viktigste er at du selv er fornøyd, for da blir du også mer tiltrekkende for hvilken som helst mann. Du trenger ikke hvilken som helst, du trenger den riktige! ;)

Jeg har diskutert hårlengde med flere menn. De fleste, men ikke alle, har ment at langt hår gir et umiddelbart mer feminint inntrykk, men at det ikke betyr at det er de damene de vil date. De har alle sagt at det er viktigere at dama selv er fornøyd og utstråler dette, og viktigere at klippen passer håret, enn lengden på håret. Noen menn har også sagt at de synes det blir litt mye bal med langt hår, spesielt under sex, at det kommer i veien, og at de heller foretrekker bob eller kort hår. Men alle har sagt at lengden ikke har noe å si så lenge de liker dama.

Vær glad for at du har sluppet unna de mer overfladiske mennene, så kan du heller finne en ordentlig mann, en som er interessert i hele deg.

Anonymkode: c5701...39a

Ja, trenger å høre dette for har nettopp chatet med en mann jeg traff en gang i høst, men som det ikke utviklet seg videre med pga avstanden geografisk. Som sagt har vi gjenopptatt chat og chater da om rubbel og bit. Prøver å bli bedre kjent. Og så sier jeg at jeg gleder meg til frisørtima mi over helgen. Jaha svarer han. Ja hva syns du da, er det slik at alle menn helst vil ha langt hår på dama eller er det bare tull? Han svarer at han syns nå det er sexy med langt hår ja. 

Så........ 

Anonymkode: 34fa6...008

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Ja, trenger å høre dette for har nettopp chatet med en mann jeg traff en gang i høst, men som det ikke utviklet seg videre med pga avstanden geografisk. Som sagt har vi gjenopptatt chat og chater da om rubbel og bit. Prøver å bli bedre kjent. Og så sier jeg at jeg gleder meg til frisørtima mi over helgen. Jaha svarer han. Ja hva syns du da, er det slik at alle menn helst vil ha langt hår på dama eller er det bare tull? Han svarer at han syns nå det er sexy med langt hår ja. 

Så........ 

Anonymkode: 34fa6...008

Min bror har alltid sagt at han synes damer er finest med langt hår, damer skal liksom ha langt hår i han sine øyne, Men den som han endte opp med som samboer, har superkort hår. Når han møtte henne, så betydde ikke hårlengden noenting. De er i 40 åra begge to og møttes på nett.

Anonymkode: 2e731...606

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...