Gå til innhold

Hva er greia med


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

At ALLE mannfolk jeg spiller mot på quizkampen og wordfeud sjekker meg opp? Har ikke bilde. Ikke noe spenstig navn har jeg heller. I chatten så finner jeg meldinger som :" Hei . 😊 Hvem er du? Hvor bor du? Hvordan ser du ut?" 

Jeg syns det er så patetisk. 

Hva tror de at de får liksom? Nakenbilder? At vi skal møtes ? Syns hele greia er merkelig. 

Anonymkode: e7f93...1fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

At ALLE mannfolk jeg spiller mot på quizkampen og wordfeud sjekker meg opp? Har ikke bilde. Ikke noe spenstig navn har jeg heller. I chatten så finner jeg meldinger som :" Hei . 😊 Hvem er du? Hvor bor du? Hvordan ser du ut?" 

Jeg syns det er så patetisk. 

Hva tror de at de får liksom? Nakenbilder? At vi skal møtes ? Syns hele greia er merkelig. 

Anonymkode: e7f93...1fd

Er ofte det samme når jeg spiller spill på nettet. Lar bare være å svare, eller svarer høflig, hyggelig og kort.

Tror det egentlig handler om ensomhet.

Endret av Merdee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror også det sikkert dreier seg om ensomhet. Og kanskje tenker de at dere i det minste har noen felles interesser siden dere "møtes" i samme aktivitet.

Anonymkode: a8e2f...5ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har svart noen av dem. Nettopp fordi jeg var litt ensom selv. Men det kommer sp om bilder og sex etter to setninger. 😑

Anonymkode: e7f93...1fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg endret brukernavnet mitt slik at det ikke ble et jentenavn (har navnet på en bra låt). Fiksa problemet på flekken. 

Anonymkode: 91a5d...e11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg endret brukernavnet mitt slik at det ikke ble et jentenavn (har navnet på en bra låt). Fiksa problemet på flekken. 

Anonymkode: 91a5d...e11

Ikke dumt 👌

Anonymkode: 1fe22...7ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...