Anonym bruker Skrevet 15. februar 2019 #1 Skrevet 15. februar 2019 At ALLE mannfolk jeg spiller mot på quizkampen og wordfeud sjekker meg opp? Har ikke bilde. Ikke noe spenstig navn har jeg heller. I chatten så finner jeg meldinger som :" Hei . 😊 Hvem er du? Hvor bor du? Hvordan ser du ut?" Jeg syns det er så patetisk. Hva tror de at de får liksom? Nakenbilder? At vi skal møtes ? Syns hele greia er merkelig. Anonymkode: e7f93...1fd
Merdee Skrevet 15. februar 2019 #2 Skrevet 15. februar 2019 (endret) 8 minutter siden, Anonym bruker skrev: At ALLE mannfolk jeg spiller mot på quizkampen og wordfeud sjekker meg opp? Har ikke bilde. Ikke noe spenstig navn har jeg heller. I chatten så finner jeg meldinger som :" Hei . 😊 Hvem er du? Hvor bor du? Hvordan ser du ut?" Jeg syns det er så patetisk. Hva tror de at de får liksom? Nakenbilder? At vi skal møtes ? Syns hele greia er merkelig. Anonymkode: e7f93...1fd Er ofte det samme når jeg spiller spill på nettet. Lar bare være å svare, eller svarer høflig, hyggelig og kort. Tror det egentlig handler om ensomhet. Endret 15. februar 2019 av Merdee
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2019 #3 Skrevet 15. februar 2019 Jeg tror også det sikkert dreier seg om ensomhet. Og kanskje tenker de at dere i det minste har noen felles interesser siden dere "møtes" i samme aktivitet. Anonymkode: a8e2f...5ad
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2019 #4 Skrevet 15. februar 2019 Jeg har svart noen av dem. Nettopp fordi jeg var litt ensom selv. Men det kommer sp om bilder og sex etter to setninger. 😑 Anonymkode: e7f93...1fd
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2019 #5 Skrevet 15. februar 2019 Jeg endret brukernavnet mitt slik at det ikke ble et jentenavn (har navnet på en bra låt). Fiksa problemet på flekken. Anonymkode: 91a5d...e11
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2019 #6 Skrevet 15. februar 2019 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg endret brukernavnet mitt slik at det ikke ble et jentenavn (har navnet på en bra låt). Fiksa problemet på flekken. Anonymkode: 91a5d...e11 Ikke dumt 👌 Anonymkode: 1fe22...7ef
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå