Gå til innhold

Begynt å blø😰 uke 4


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen!

i følge kalkulator er jeg 4+4. Når jeg gikk på do isted, så tørket jeg bort bittelitt lyst blod😰 må dette nødt å være en SA....?? Aldri opplevd blødning i svangerskap tidligere😥

Anonymkode: b58ce...2dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ville ikke bekymret meg ennå. Jeg har heller aldri blødd i svangerskap, men det er visst vanlig. Bittelitt og rødt blod, trenger ikke bety SA.

Anonymkode: 547b7...9ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begge gangene jeg hadde SA begynte det plutselig med rikelig med blod helt fra starten. Ville ikke bekymret meg med mindre det kommer en god del. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen tusen takk for betryggende svar!😭❤️ Plutselig ble jeg helt paranoid og følte jeg har mistet kvalmen jeg har hatt og følelsen av å være gravid...men det ville vel først skjedd lengre ute i forløpet? En uke etter forventet mens så har vel egget allerede festet seg...?😊 og om det ender med en SA da kommer det vel til å fortsette med enda sterkere blødning snart eller?

Anonymkode: b58ce...2dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blødde litt i ett av tre svangerskap. Ble selvsagt veldig bekymret, men det ble aldri mer enn litt lyst blod. De jeg kjenner som har mistet sier at det blir mye etterhvert, men hos meg ble det altså aldri det. Jenta er nå ti år:) Det kan fort gå bra!

Anonymkode: 70f3b...a4c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg blødde litt hver dag jeg skulle hatt mensen. Hadde en kraftig frisk blødning 6+1 der jeg blødde gjennom bukser og alt med koagler. Er nå 10+0 og har de siste 3 ukene hatt brun utflod/blod i varierende mengde daglig og det går fortsatt bra😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg småblødde i 1 trimester fra uke 5 til 9. Varierte fra lyst blod og til brunt. Alt bra i magen :)

Anonymkode: 78173...b12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Folk misforstår. Det er ikke SA etter 4 uker, men en kjemisk graviditet som er helt normalt. For at det skal være SA så må det være liv i fosteret...

Anonymkode: 5f8ac...7db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...