Gå til innhold

Har noen her testet BabyFoot?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte å fikse de tørre føttene med dette og hun på Vita anbefalte det. Men når jeg googler det kommer det opp mange med negative erfaringer. Har noen her testet det?

Anonymkode: 17c69...412

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp! All huden på føttene mine falt av, bortsett fra den tørre. Kunne knapt gå på to dager 😣

Anonymkode: 17896...cf4

Skrevet

Jeg bruker den tre ganger i året ca. Er plaget med skikkelig tørr og hard hud, og fr dype, vonde sprekker hvis jeg ikke passer på. Før jeg oppdaget babyfoot var det mye fotbad, filming og krem. Nå er det ikke noen jobb lengre. 

Men litt plagsomt i en ukes tid når all huden faller av. Føler ikke jeg kan gå på yoga med de flassende føttene, og hvis man piller og river før huden er «klar» kan man få vondt. Anbefaler fotbad for å speede opp flasseprosessen når den er kommet i gang. 

Anonymkode: 49cb6...b6f

Skrevet

Funker bra. Men har du mye tørr hud må du bruke det litt oftere enn ellers. Føttene blir stygge en til to uker etterpå. Deretter veldig fine. 

Anonymkode: 5b3d0...db2

Skrevet

Jeg bruker ikke merket Babyfoot lengre da jeg har funnet en billigere variant der jeg får 3 par for 250kr, funker like bra. Jeg liker de veldig godt og bruker dem ved behov, har alltid et par liggende. Et tips er å lete etter andre billigere alternativ, de fungerer like bra :) 

Anonymkode: 4807b...2ce

Skrevet (endret)

Nææææ ... Babyfoot er helt OK, men skikkelig behandling hos fotpleier er best.Jeg har stående avtale hos fotpleier hver 6.uke. Får lagt gelélakk samtidig. Jeg vedlikeholder selv med elektrisk fotfil fra Scholl før jeg dusjer/legger meg i badekaret og smører hver kveld. 

Jeg er klar for sandalsesongen ... i februar 🤩

Endret av MammantilNurket
Skrevet
9 minutter siden, MammantilNurket skrev:

Nææææ ... Babyfoot er helt OK, men skikkelig behandling hos fotpleier er best.Jeg har stående avtale hos fotpleier hver 6.uke. Får lagt gelélakk samtidig. Jeg vedlikeholder selv med elektrisk fotfil fra Scholl før jeg dusjer/legger meg i badekaret og smører hver kveld. 

Jeg er klar for sandalsesongen ... i februar 🤩

Fotpleier hver 6. uke og daglig filing og smøring tar for mye tid og koster for mye penger (for meg). Så jeg stemmer for babyfoot noen ganger i året i stedet. For meg er resultatet ganske likt. 

Skrevet
28 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg bruker ikke merket Babyfoot lengre da jeg har funnet en billigere variant der jeg får 3 par for 250kr, funker like bra. Jeg liker de veldig godt og bruker dem ved behov, har alltid et par liggende. Et tips er å lete etter andre billigere alternativ, de fungerer like bra :) 

Hvilken bruker du?

Anonymkode: 10fde...244

Skrevet
7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Fotpleier hver 6. uke og daglig filing og smøring tar for mye tid og koster for mye penger (for meg). Så jeg stemmer for babyfoot noen ganger i året i stedet. For meg er resultatet ganske likt. 

Hvis jeg skulle gått til fotpleier hver 6 uke pluss filt føttene hver kveld så har jeg ikke hatt noe hud igjen 😄 En gang brukte jeg fila  litt mye på sida til en av føttene og da hadde jeg problemer med å gå i en god stund etterpå. Med rutinen til MammaentilNurket så hadde jeg nok ent i rullestol.

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Hvilken bruker du?

Anonymkode: 10fde...244

Kjøpte på dermaspa.no men de har sikkert andre steder også. Tror mamma kjøpte et par på søstrene grene men det er flere år siden nå. Man trenger ikke kjøpe merket babyfoot, det er dyrt og andre fungerer like fint. Har brukt Babyfoot mange ganger før så derfor vet jeg at disse er like gode.  

Skrevet

Pleier å bestille fra ebay.

Anonymkode: 6295a...7a2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...