Gå til innhold

Ny tann - hjelp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ungen mistet en tann for noen dager siden. Ved siden av er ny tann er på vei uten at den forran har falt ut. Den er litt løs, men bare litt... Vil dette ordne seg eller bør vi til tannlegen? 

922BEFEC-2737-4FB8-AADD-AB79DBFE93E0.jpeg

Anonymkode: ac069...08d

Videoannonse
Annonse
Skrevet
6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ungen mistet en tann for noen dager siden. Ved siden av er ny tann er på vei uten at den forran har falt ut. Den er litt løs, men bare litt... Vil dette ordne seg eller bør vi til tannlegen? 

922BEFEC-2737-4FB8-AADD-AB79DBFE93E0.jpeg

Tannlegen... 

Anonymkode: 3409a...796

Skrevet

Slik så det ut i munnen til datteren min for noen dager siden, vi vrikket og vrikket mye på tanna, å den datt ut i går, den satt ganske godt fast før vi vrikket på den, søsteren min jobber hos tannlegen så snakket med henne, når gammel tanna faller ut hjelper tunga til å presse den nye på mer rett plass. Og i dag ser det allerede mye bedre ut. 

Anonymkode: 9ef9d...f00

Skrevet
54 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Slik så det ut i munnen til datteren min for noen dager siden, vi vrikket og vrikket mye på tanna, å den datt ut i går, den satt ganske godt fast før vi vrikket på den, søsteren min jobber hos tannlegen så snakket med henne, når gammel tanna faller ut hjelper tunga til å presse den nye på mer rett plass. Og i dag ser det allerede mye bedre ut. 

Anonymkode: 9ef9d...f00

Takk! 🙏

Skrevet

Sånn var det hos datteren min også og det rettet seg opp av seg selv 😊

Anonymkode: f6854...026

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...