Anonym bruker Skrevet 14. februar 2019 #1 Skrevet 14. februar 2019 Tror kanskje jeg har det. Er syk på 4/5. dag. Har 39-40 i feber og smerter i hele kroppen. Har hodepine og kalme. Frostrier med oppkast når paracetvirkningen går ut. I dag føler jeg meg litt bedre i kroppen, og er våken for første gang disse dagene. Klarer å se litt serie innimellom soveøktene og febertoktene. Har fremdeles høy feber og har nå blitt forkjølet i tillegg og har enorme lymfeknuter. Ikke hoste eller halsvondt. Er det normalt? Hvor lenge er man syk? (Arbeidsgiver maser). Jeg skal til lege i morgen for jeg må har sykmelding (har jobbehelg), men arbeidsgiver forventer svar i kveld. Har aldri hatt influensa før så takknemlig hvis noen svarer. Anonymkode: 46577...094
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2019 #2 Skrevet 14. februar 2019 Jeg hadde en omgang fra helvete som startet for 12 dager siden. Begynte å føle meg «normal» i dag. Dvs hoster fortsatt grusomt, og er litt sliten, men helt til i går var jeg utmattet. Ta den tiden du trenger, ikke la deg påvirke av jobben. Anonymkode: cb34a...e5a
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2019 #3 Skrevet 14. februar 2019 Jeg har sett veldig mange (pasienter men påvist influensa A) de siste par ukene, og det du beskriver høres veldig likt ut. Ta paracet med jevne intervall (som i pakningsvedlegget), drikk væske og hvil. Anonymkode: b1483...28e
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2019 #4 Skrevet 14. februar 2019 To av mine fire barn har hatt det, ingen av oss andre ble smittet. De var begge syke en liten uke, og brukte enda noen dager på å få matlyst og energi skikkelig tilbake. Sjelden ungene bli skikkelig sengeliggende så lenge... Anonymkode: db15f...50c
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2019 #5 Skrevet 14. februar 2019 Drit i sjefen din, han/hun vil vel ikke bli smittet!? Du har overhode ingen grunn til å tenke at du burde kreke deg på jobb så syk som du er! Når det var svineinfluensautbrudd sist var det sakt at msn burde være hjemme noen dager etter at man var frisk også. Og sannsynligvis er det svineinfluensa du har nå. Det er sesongens influensa også i år. God bedring! Anonymkode: 98d5d...049
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå