Gå til innhold

bursdag dilemma

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min datter fylte 12 år på mandagen, hun vil gjerne be 2 av 15 jenter, de 2 er hennes bestevenninner, men læreren ønsker at man skal be alle, problemet er at det er MYE drama i klassen og alle funker ikke sammen, min og hennes 2 bestevenniner går godt med en del av de, men er spesielt 3 jenter som lager mye kvalme enn andre, og blir jo feil og utelate 3 av 15 jenter, så hva hadde dere gjort ? bedt 12 av 15 jenter og lagt innbydelsene i posten eller bare bedt de 2 bestevennene hennes? Blir de 13 jenter så blir det bowling, bare 3 pizza og overnatting

Anonymkode: f9878...23e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

2 av 15 er helt innafor. Utelate tre går ikke an.

Anonymkode: 0d270...a2f

Skrevet

Du kan ikke seriøst mene du vil utelate 3 av 15?

Enten ber dere de to bestevennene, eller dere ber alle jentene.

Anonymkode: 9da76...e67

Skrevet

2 av femten er helt greit. 12 av 15 ville vært hårreisende.

Anonymkode: 030c9...c79

Skrevet

Du kan ikke be 12 av 15 jenter, det går bare ikke an. Enten alle, eller de to bestevennene

Anonymkode: 1d1aa...a93

Skrevet

Å bare be bestevenninnene høres ut som den beste ideen! Tror det blir det mest koselige i den alderen. Overnatting, film og pizza? :)

Anonymkode: 3230a...4ad

Skrevet

Be bare bestevenninnene. Læreren kan ikke bestemme at hun må be alle. Du kan ikke be 12 av 15. 

Anonymkode: 7501a...174

Skrevet

Kjære vene. De er store. Inviter de hun vil. Jeg hadde gått for de to bestevenninnene. 

Anonymkode: 817ba...2f8

Skrevet (endret)

Du kan be nøyaktig hvem du vil. Tre dritjenter kan greit utelates. Det er konsekvensen av å være motbydelige.

Endret av sug lut
Skrevet

Jeg er forsåvidt enig med sug lut, siden disse tre er noen drittjenter...... Men fornuften sier at det lureste/riktigste er å be bare bestevenninnene.

Anonymkode: d8bc0...9e7

Skrevet

Tusen takk for svar

tar bare de 2 bestevennene, så blir det ikke feil,men må de 3 har aldri invitert min jente, de 2 beste venninnen hennes og 4 andre jenter i klasse, de er vanlige jenter, som tydeligvis er kjedelige for de

Anonymkode: f9878...23e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...