Anonym bruker Skrevet 13. februar 2019 #1 Skrevet 13. februar 2019 Jeg skal til undersøkelse for min urinlekkasje, og syns det er vanskelig med dette skjemaet man skal fylle ut vedr hvor mye man lekker. Skal man veie truseinnlegget? Det blir da ikke mange gram uansett, det er jo bare skvetter som kommer. Hvilken mengde låg dere som fikk innvilget operasjon på? Jeg er redd for at jeg lekker for lite i det daglige, og det har ‘bare’ skjedd en gang at jeg har tisset meg helt ut. Anonymkode: bf472...9cf
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2019 #2 Skrevet 14. februar 2019 Dytter litt 💕 Anonymkode: bf472...9cf
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2019 #3 Skrevet 14. februar 2019 Anbefaler deg å følge Julie Hole på instagram og evt Google navnet hennes. Hun har vært veldig åpen om sine problemer med dette og har nettopp fått innvilget operasjon vet jeg. Tror hun har vært intervjuet av Dagbladet(?) og KK også om dette om jeg ikke husker helt feil. Kanskje du finner noe nyttig informasjon der. Lykke til! Anonymkode: ac529...5a1
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2019 #4 Skrevet 14. februar 2019 26 minutter siden, Anonym bruker skrev: Anbefaler deg å følge Julie Hole på instagram og evt Google navnet hennes. Hun har vært veldig åpen om sine problemer med dette og har nettopp fått innvilget operasjon vet jeg. Tror hun har vært intervjuet av Dagbladet(?) og KK også om dette om jeg ikke husker helt feil. Kanskje du finner noe nyttig informasjon der. Lykke til! Anonymkode: ac529...5a1 Tusen takk for tipset. Der står det jo kjempemye nyttig. Ha en fin dag videre 💕 hi Anonymkode: bf472...9cf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå