Gå til innhold

Operasjon ved urinlekkasje

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal til undersøkelse for min urinlekkasje, og syns det er vanskelig med dette skjemaet man skal fylle ut vedr hvor mye man lekker. 

Skal man veie truseinnlegget? Det blir da ikke mange gram uansett, det er jo bare skvetter som kommer. 

Hvilken mengde låg dere som fikk innvilget operasjon på? Jeg er redd for at jeg lekker for lite i det daglige, og det har ‘bare’ skjedd en gang at jeg har tisset meg helt ut. 

Anonymkode: bf472...9cf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytter litt 💕

Skrevet

Anbefaler deg å følge Julie Hole på instagram og evt Google navnet hennes. Hun har vært veldig åpen om sine problemer med dette og har nettopp fått innvilget operasjon vet jeg. Tror hun har vært intervjuet av Dagbladet(?) og KK også om dette om jeg ikke husker helt feil. Kanskje du finner noe nyttig informasjon der. Lykke til!

Anonymkode: ac529...5a1

Skrevet
26 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Anbefaler deg å følge Julie Hole på instagram og evt Google navnet hennes. Hun har vært veldig åpen om sine problemer med dette og har nettopp fått innvilget operasjon vet jeg. Tror hun har vært intervjuet av Dagbladet(?) og KK også om dette om jeg ikke husker helt feil. Kanskje du finner noe nyttig informasjon der. Lykke til!

Anonymkode: ac529...5a1

Tusen takk for tipset. Der står det jo kjempemye nyttig. 

Ha en fin dag videre 💕

hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...