Anonym bruker Skrevet 13. februar 2019 #1 Skrevet 13. februar 2019 Sexlivet vårt går i bølger som hos mange andre, det er jeg som har størst sexlyst, mannen har også endel lyst, men ikke så mye som meg. Jeg tar derimot aldri initiativet til sex, siden mannen ikke alltid vil, så kan vi heller ha det når han har lyst. Det som er greien er at når han først har lyst, er han kåt hele tiden, blir hard flere ganger i løpet av dagen, snakker om det og koser og pirrer meg. Men vi har jo ikke alltid mulighet til å ha sex der og da pga barn ol, så vi må vente til kvelden eller vi har huset for oss selv. Han forteller også om feks ønsker, som å bli sugd, han skal være nydusjet og klar, og vil at jeg også skal være nydusjet og sånt. Så vi planlegger da forskjellige ting vi skal seksuelt. Nå har han vært klar noen dager, men er også alltid trøtt og legger seg tidlig, og selv om jeg også kan legge meg da, bare for "å være tilgjengelig", velger han å sove. Greit nok, han må jo få den søvnen han trenger! Men når han går sånn, klar for sex og utløsning, og det ikke er en mulighet akkurat når det passer han, så ender han opp med å ta et runk for seg selv, og da er jo han ferdig.. Han er mindre interessert i sex, men kan ha det bare for at jeg skal få komme, men da klarer jeg jo ikke det, for da er jo alt "feil".. Alt vi har snakket om, all pirringen og flørtingen er jo over, piffen går liksom ut. Og da sitter jeg igjen og føler meg snytt for sex, og jeg hater det, men jeg blir gretten og småsur.. Jeg føler at jeg ikke liker at han tar et runk, jeg syns nesten det er ubehagelig å tenke på, og jeg skulle ønske jeg ikke følte det sånn.. Anonymkode: 193a7...3b7
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2019 #2 Skrevet 13. februar 2019 Mannen din fortjener betegnelsen luremus! Jeg hadde uten tvil også blitt ganske sur av en slik oppførsel, og jeg ville nok ha mistet lysten på ham etterhvert. Når det er sagt, jeg synes begge i et forhold bør ta initiativ til sex. Har dere snakket ordentlig om det? Kanskje mannen mener at han har vist tydelig hele dagen at han vil ha sex med deg, men tror du avviser ham når du ikke tar noe initiativ til kvelden? Kan være dere har kommet inn i en vond sirkel? Du mener jo på din måte godt når du ikke tar initiativ, men tenker at dere kan ha sex når han tar initiativ, siden han har minst sexlyst. Men tenk på det, hvordan ville du ha følt det hvis han aldri tok initiativ til å ville ha sex med deg? Hadde du da fått lyst på ham? Min lyst hadde sluknet hvis mannen aldri tok initiativ til sex. Snakk sammen, ikke bebreid hverandre, men forsøk å forstå hverandre bedre. Anonymkode: a24f5...ede
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå