Gå til innhold

Hva synes dere om denne vesken? :)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ganske klassisk rene linjer i den, men likte ikke fargen. Kan være fin og stilig til andre som passer fargen, selv om jeg ikke ville hatt den :)

Men det spiller ikke noen rolle hva andre tenker, HI. Det er jo du som skal bruke den og være fornøyd med den.

Om du liker den så godt er jo det det viktigste :)

Anonymkode: 21daa...9e1

Skrevet

Jeg tenker at du kan få en mer eller mindre «helt lik» veske for mye billigere penge. Den er veldig vanlig i form og stil. De fleste har jo en sånn, men du trenger ikke betale 1200 😉 

Anonymkode: b9171...dcc

Skrevet

Fin den 🙂

Anonymkode: 6d0b3...ff5

Skrevet

En helt vanlig veske.

Anonymkode: 1899e...42c

Skrevet

Det er en veske. Fargen er litt kjedelig og jeg misliker gulldingelet, men ellers er den grei nok. Selv kunne jeg like gjerne brukt en bærepose fra rema.

Anonymkode: 9cbb3...e56

Skrevet

Jeg syns den var kjempefin!! Elsker fargen!

Anonymkode: 7ac8b...5b4

Skrevet

Hvorfor ikke bare kjøpe en likedan til 2-300 på HM? 

Anonymkode: d881a...672

Skrevet
13 minutes ago, Anonym bruker said:

Hvorfor ikke bare kjøpe en likedan til 2-300 på HM? 

Fordi en veske til 300 ikke er av skinn.

Veska var fin. Nå ville jeg selv unngått veske i lys farge, men jeg er ikke så forsiktig med vesker 

Anonymkode: 5d41a...03d

Skrevet
7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Fordi en veske til 300 ikke er av skinn.

Veska var fin. Nå ville jeg selv unngått veske i lys farge, men jeg er ikke så forsiktig med vesker 

Ok, men uansett. Den der hadde en ufyselig farge som du fort blir dritt lei av. Da kan det være skinn så mye du orker, ei veske med sånn farge blir ikke brukt lenge. 

Skinn bør få ha en naturlig farge. 

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ok, men uansett. Den der hadde en ufyselig farge som du fort blir dritt lei av. Da kan det være skinn så mye du orker, ei veske med sånn farge blir ikke brukt lenge. 

Jeg skjønner ikke hvorfor hi spør, og jeg skjønner ikke hvorfor du svarer som om du sitter på fasit. 

Anonymkode: 1dd4d...254

Skrevet
15 minutes ago, Anonym bruker said:

Hehe, dette er litt vittig. Ubehandlet lær er nemlig lyst.. 

Skrevet

Likte den ikke. Litt for stiv for min smak, og liker de best sorte.

Anonymkode: 3cfab...adc

Skrevet

Enkel, klassisk og praktisk. Fin veske. Ikke en farge jeg hadde valgt, men det betyr jo ingenting for deg 😆

Anonymkode: b3dce...499

Skrevet

Hvis du liker den synes jeg du skal kjøpe den. Jeg har mange vesker, og den likner ikke på noen av mine, men det betyr jo ingenting for deg! Du synes sikkert jeg kler meg som en gammel snobbekjerring, men det gjør ingenting. Jeg tenker at en veske du liker i god kvalitet er greit å ha. Du kan ha den i mange år, og sånn sett er den vesken du linker til klassisk. Den er ikke ute på dato til neste år. Håper du blir fornøyd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...