Gå til innhold

Er dette lite? 3 barn og 34 000 i mnd

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi deler 50/50, far har grei økonomi. Jeg vil, med barnetrygden, ha omkring 34000 utbetalt i mnd. Har faste utgifter på ca 20000, inkludert mat. Syns dere dette er dårlig? 

Anonymkode: c7961...c29

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har to barn og 33.000kr, men ingen å dele utgifter med. Det er knapt, men går. 

Skrevet
1 minutt siden, Optatium skrev:

Jeg har to barn og 33.000kr, men ingen å dele utgifter med. Det er knapt, men går. 

Du er alene med dem? 

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du er alene med dem? 

Ja

Skrevet

Mjeeee........ Vi har 36 000 på 2 barn og det holder knapt. 

Anonymkode: 556e8...667

Skrevet
7 minutter siden, Optatium skrev:

Du er alene med dem? 

Skrevet

Jeg som tenkte at jeg hadde blitt rik, nå som jeg har 14000 til overs etter at regninger og mat er betalt... 😮

Ts. 

Skrevet
14 minutter siden, nyikeakatalog skrev:

Du er alene med dem? 

Ja

Skrevet
48 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg som tenkte at jeg hadde blitt rik, nå som jeg har 14000 til overs etter at regninger og mat er betalt... 😮

Ts. 

14000 til overs etter faste utgifter? Da er du «rik». 

Vi er to voksne og tre barn og har langt mindre igjen.. 

Anonymkode: 55091...696

Skrevet

Jeg tenkte også at 14000 til mat og «kos» Var veldig Bra.. du kan jo tilogmed få spart...

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Ts. 

Da er det jo mye, hvis alle utgifter og mat er betalt.. 

Anonymkode: e2d0c...115

Skrevet

Hva skal de 14.000 dekke da? Vi er 5 i familien og har 5000 kr til overs hver mnd. Da er alt betalt. 

Anonymkode: 5b89c...d52

Skrevet

Hvor store er barna da? Jeg har også tre barn men eldste er tenåring og der går det mye mer penger enn til de to små. Er heldigvis ikke alene med de men var alene med eldste i noen år. Har rundt ca 39 000 utbetalt i måneden og hadde nok klart meg fint alene så fremt at jeg hadde bodd mye billigere enn vi gjør nå. 

Anonymkode: db1cf...78c

Skrevet
13 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvor store er barna da? Jeg har også tre barn men eldste er tenåring og der går det mye mer penger enn til de to små. Er heldigvis ikke alene med de men var alene med eldste i noen år. Har rundt ca 39 000 utbetalt i måneden og hadde nok klart meg fint alene så fremt at jeg hadde bodd mye billigere enn vi gjør nå. 

Anonymkode: db1cf...78c

De er på barneskolen alle tre. Ikke utgifter til fritidsaktiviteter foreløpig, far betaler det. 

Ja, jeg har ca 21000 i ugifter inkludert 5000 satt av til mat i mnd, så da vil jeg ha 13-14 000 til overs til andre ting. Noen sa til meg at det gikk akkurat med 34 000 i mnd, men jeg har aldri tjent så mye, og ble veldig glad da jeg fikk ny jobb.

Skrevet

Har du 14000 i lommepenger av 34000 så vil det jo gå strålende. Vi er 6 i familien og har faste utgifter på ca 38.000 i mnd. Mat kommer i tillegg på ca 15000. Da sitter vi igjen med 6000 som skal gå til fritid og uforutsette/variable utgifter.

Anonymkode: a8565...8e8

Skrevet

Jeg er alene med 2 og har utbetalt 26 000 i mnd. Har faste utgifter på 20 000 før mat og bensin. Det går så vidt, så jeg tror du skal kunne klare deg fint på det

Anonymkode: c0f05...5da

Skrevet

Om far tjener mye mer enn deg må han betale bidrag selv om dere har 50/50.

Det er meningen deres skal dele utgiftene etter evne, og har han mye bedre evne enn deg skal han betale mer enn halvparten.

Anonymkode: 8f4aa...7bd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...