Anonym bruker Skrevet 13. februar 2019 #1 Skrevet 13. februar 2019 Jeg gror så stygt - har ks-arr og arr etter to føflekker jeg fjernet - likevel lurer jeg på å tacen brystreduksjon. Dere som har gjort det - var det verdt det? Jeg bruker 75H nå, og er så møkkalei disse jurene. Anonymkode: 57f73...7b7
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2019 #2 Skrevet 13. februar 2019 Var verdt det, teipet de en god stund så det ble pene arr ☺ teipet KS arret og det ble like fint. Teipet ikke arret bak kne og det ser ikke pen ut. Anonymkode: 39081...ab2
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2019 #3 Skrevet 13. februar 2019 Ikke HI her, men hva mener du med teipet? Teipet med hva? Anonymkode: 321da...6de
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2019 #4 Skrevet 13. februar 2019 14 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ikke HI her, men hva mener du med teipet? Teipet med hva? Anonymkode: 321da...6de Med plasterteip over arret slik at det blir penest mulig. Anonymkode: aa96c...e45
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2019 #5 Skrevet 13. februar 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Var verdt det, teipet de en god stund så det ble pene arr ☺ teipet KS arret og det ble like fint. Teipet ikke arret bak kne og det ser ikke pen ut. Anonymkode: 39081...ab2 Jeg har teipet alle mine arr, men de stygge likevel. 😕 Så det var verdt det? Hvor stor var du før, og hvilken størrelse bruker du nå (i bh)? HI Anonymkode: 57f73...7b7
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2019 #6 Skrevet 13. februar 2019 Ikke svar til spørsmålet, men jeg har samme størrelse som deg. Noen i I og J-cup også. Forferdelig! Jeg må gå ned 4kg for å få det dekket, veier man seg hos lege for å å henvisning eller kan jeg gå ned de kiloene mens jeg venter på konsultasjon? Lykke til HI. Anonymkode: a27d2...576
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2019 #7 Skrevet 13. februar 2019 Jeg hadde J-cup, har nå D. Ikke angret et sekund. Får også stort sett stygge arr, men de på brystene har blitt ok. Det ene arret under brystet er litt tykt og synlig, men det viser uansett ikke med mindre jeg strekker armene over hodet. De rundt brystvortene og ned fra brystvorten har blitt usynlige over tid - de viste de første par årene, men har bleknet og kan nå bare så vidt sees om man virkelig ser etter. Kirurgen sa det var mye bedre grokjøtt i brystvevet enn på magen hvor jeg har stygge arr etter keisersnitt og flere laparoskopier. Anonymkode: bc740...486
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2019 #8 Skrevet 14. februar 2019 7 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg har teipet alle mine arr, men de stygge likevel. 😕 Så det var verdt det? Hvor stor var du før, og hvilken størrelse bruker du nå (i bh)? HI Anonymkode: 57f73...7b7 Jeg gjorde det for å få lik str på bryster , så gikk fra c til b. Men selv den lille forandringen gjorde at jeg slipper BH 😅 Anonymkode: 39081...ab2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå