Anonym bruker Skrevet 13. februar 2019 #1 Skrevet 13. februar 2019 Nav innkreving trekker bidrag fra eksen sin lønn. Han får lønn den 10. hver mnd. Hvorfor tar det alt fra 2-10 dager før pengene er på min konto? Denne mnd trakk de penger fra lønna hans fredag i forrige uke. Har fremdeles ikke fått bidrag på konto. Navi påstår at jeg tar feil og at dette går direkte, maks 2 dager, og vil ikke høre og skylder på banken. Flere som opplever det samme? Begynner å lure på om de "sitter" på pengene mer enn nødvendig (renter). Anonymkode: d4e33...1d6
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2019 #2 Skrevet 13. februar 2019 Barnefar får også lønn den 10 hver mnd.. og når den 10 lander på en søndag så får nav innkreving penger på forskudd og dvs at jeg da får kun penger som barnefar er skyldig i fra før av og ikke nåværende bidrag. Skikkelig irriternes. Men det tar maks 4 dager hos meg så får jeg pengene. Det tar 2 dager før nav innkreving har de på kontoen sin også tar det 2 dager å overføre de over til din/min konto. Det ble jeg fortalt av nav innkreving, så du må nok ringe de og klage igjen for de sitter nok på pengene dine enda og er trege på å trykke på send knappen. Anonymkode: ad681...b0e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå