Gå til innhold

nav systemet....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjenner jeg begynner å bli rimelig fortvila.... Søkte om AAP for tre måneder siden, og har enda ikke fått svar. Saksbehandleren i hjemkommunen min skrev at dette ble videresendt til Oslo, og når jeg snakker med de i kundeservice, sier de at denne søknaden aldri ble sendt. Forsøker å ta kontakt med saksbehandler, og siden hun ikke svarer må jeg vente til det "passer for henne" å ta telefonen. 

Det har blitt sendt purringer, og purring nr. to gikk ut i går. 

Hva hadde dere gjort? Flere som har opplevd det samme? 

Anonymkode: d6fcb...a03

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når du tar kontakt med nav så har de to virkedager til å ta kontakt tilbake med deg. Dette forstår jeg slik at denne saksbehandleren ikke har gjort, i tillegg til at søknaden ikke er sendt fra dem. Da synes jeg du skal gjøre en formell klage. Mener du kan gjøre det inne på nav.no om du logger deg inn.

Men i tillegg ville jeg tatt kontakt med det lokale kontoret og bedt om å få et møte med den som har lederansvar for din saksbehandler og tatt opp at saksbehandler ikke har gjort jobben sin.

Anonymkode: 04f9f...8e1

Skrevet

Send en melding på "Ditt NAV", sier gubben. Han jobber som saksbehandler på AAP...

Anonymkode: af0f6...ff2

Skrevet
21 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Når du tar kontakt med nav så har de to virkedager til å ta kontakt tilbake med deg. Dette forstår jeg slik at denne saksbehandleren ikke har gjort, i tillegg til at søknaden ikke er sendt fra dem. Da synes jeg du skal gjøre en formell klage. Mener du kan gjøre det inne på nav.no om du logger deg inn.

Men i tillegg ville jeg tatt kontakt med det lokale kontoret og bedt om å få et møte med den som har lederansvar for din saksbehandler og tatt opp at saksbehandler ikke har gjort jobben sin.

Anonymkode: 04f9f...8e1

Dette.

Hvor lang saksbehandlingstid er det i kommunen din hi? 

Anonymkode: 2e70f...a59

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...