Gå til innhold

Fyfaen, forkjølelsen fra helvetet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Feber på 39 grader, kraftig hodepine, vondt i hele kroppen og generelt forkjøla. Vurderer å dra til vetrinær og få sprøyten. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, da... det må du ikke gjøre! ;)

Kan være du har fått influensa, den går jo nå også.

God bedring! :)

Anonymkode: 97949...32f

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Uff, da... det må du ikke gjøre! ;)

Kan være du har fått influensa, den går jo nå også.

God bedring! :)

Anonymkode: 97949...32f

Takk for det! Hjelper å syte litt. 

Skrevet

Samme her, hatt f***skapen ei uke nå. Vondt i alt fra halsen og opp, kjeven, tenner, bihulene og huet. Drittlei og føler med deg. Men.. this to shall pass🤦‍♀️🤣

God bedring😊💪

Anonymkode: de66c...3ed

Skrevet

All verdens medlidenhet herfra. Er nettopp ferdig med min runde. Kraftig forkjølelse er kraftig undervurdert som alvorlig sykdom. Man føler seg så elendig, og uappetittlig! Snørr, hoste og tett nese - man kan nesten ikke vise seg blant folk. 

God bedring 💕🤧😷🤒😴🥴

Anonymkode: 1b0e7...1ff

Skrevet

Samme her, hatt f***skapen ei uke nå. Vondt i alt fra halsen og opp, kjeven, tenner, bihulene og huet. Drittlei og føler med deg. Men.. this to shall pass🤦‍♀️🤣

God bedring😊💪

Uff! Ja, vi er mange som er syke nå. Begge barna er hjemme og med meg. Måtte få farmor til å hente yngstemann som er et annet sted på enegiskalaen enn meg. Det gikk bare ikke. God bedring!!

Skrevet

All verdens medlidenhet herfra. Er nettopp ferdig med min runde. Kraftig forkjølelse er kraftig undervurdert som alvorlig sykdom. Man føler seg så elendig, og uappetittlig! Snørr, hoste og tett nese - man kan nesten ikke vise seg blant folk. 

God bedring 💕🤧😷🤒😴🥴

Ja, det er virkelig kjedelig. Føler meg som et takras her jeg ligger.

Skrevet
1 minutt siden, tante grusom master of law skrev:

Uff! Ja, vi er mange som er syke nå. Begge barna er hjemme og med meg. Måtte få farmor til å hente yngstemann som er et annet sted på enegiskalaen enn meg. Det gikk bare ikke. God bedring!!

Uff ja, godt med hjelp🙏 Ja, var vesla som begynte her. Tenkte da hun var syk at får inderlig håpe vi ikke blir syke samtidig fordi det ville bli så slitsomt. Men nå tenker jeg at det hadde vært bedre enn å bli syk nå når hun er full av energi igjen🤣 psyker meg opp til å hente i barnehagen om 1 time🙈

Skrevet

Uff ja, godt med hjelp🙏 Ja, var vesla som begynte her. Tenkte da hun var syk at får inderlig håpe vi ikke blir syke samtidig fordi det ville bli så slitsomt. Men nå tenker jeg at det hadde vært bedre enn å bli syk nå når hun er full av energi igjen🤣 psyker meg opp til å hente i barnehagen om 1 time🙈

Uff ja, ser den. Masse lykke til med henting.

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Jeg elsker å være mamma og ville aldri byttet dem bort, men det å ikke få være syk i fred er det desidert verste ved å ha barn! 

Skrevet

Meg og. Holder på å hoste opp lungene mine hvert 20. minutt, og hostingen gir sår hals. Feberen har gitt seg, så jeg har litt mer energi enn jeg har hatt de siste par dagene, men til gjengjeld er mannen nå bortreist så jeg må underholde barn alene i kveld.

Anonymkode: 55aa8...e10

Skrevet
13 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg elsker å være mamma og ville aldri byttet dem bort, men det å ikke få være syk i fred er det desidert verste ved å ha barn! 

Enig! Man vil bare ligge å dø i fred. Jeg hadde sikkert klart meg uten hjelp, men det var jammen godt å få litt fri fra en feberfri unge.

Skrevet
8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Meg og. Holder på å hoste opp lungene mine hvert 20. minutt, og hostingen gir sår hals. Feberen har gitt seg, så jeg har litt mer energi enn jeg har hatt de siste par dagene, men til gjengjeld er mannen nå bortreist så jeg må underholde barn alene i kveld.

Anonymkode: 55aa8...e10

Blæææææ! Vi hoster også. Heldigvis kommer mannen hjem snart og får rydde opp i sykestua etter oss.

Skrevet

Sjæl, feber og vondt overalt. 

Vesla ligger nede for telling med det samme på 6. dag, håper ikke at jeg blir liggende like lenge. 

God bedring! 

Skrevet
14 minutter siden, Julie (: skrev:

Sjæl, feber og vondt overalt. 

Vesla ligger nede for telling med det samme på 6. dag, håper ikke at jeg blir liggende like lenge. 

God bedring! 

Uff! God bedring! Jeg håper ikke jeg eller du ligger så lenge heller. Eldstemann har ligget siden fredag. Jeg har ikke tid til dette. 

Skrevet
2 timer siden, tante grusom master of law skrev:

Feber på 39 grader, kraftig hodepine, vondt i hele kroppen og generelt forkjøla. Vurderer å dra til vetrinær og få sprøyten. 

Høres ut som influensa dette. God bedring! 

Anonymkode: 8ba75...850

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Høres ut som influensa dette. God bedring! 

Anonymkode: 8ba75...850

Ja meget mulig. Har bare hatt det en gang i livet og det er 20 år siden. Takk!

Skrevet
18 minutter siden, tante grusom master of law skrev:

Uff! God bedring! Jeg håper ikke jeg eller du ligger så lenge heller. Eldstemann har ligget siden fredag. Jeg har ikke tid til dette. 

Takk det samme. Ikke jeg heller. Den stakkars babyen blir litt tvilsomt ivaretatt hjemme hos oss nå. Mannen gjør så godt han kan, men ser jo at det falt litt mye på ham denne uka. 

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Enig! Man vil jo bare ligge under et pledd å lide i fred🙈

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...