tante grusom master of law Skrevet 13. februar 2019 #1 Skrevet 13. februar 2019 Feber på 39 grader, kraftig hodepine, vondt i hele kroppen og generelt forkjøla. Vurderer å dra til vetrinær og få sprøyten.
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2019 #2 Skrevet 13. februar 2019 Uff, da... det må du ikke gjøre! Kan være du har fått influensa, den går jo nå også. God bedring! Anonymkode: 97949...32f
tante grusom master of law Skrevet 13. februar 2019 Forfatter #3 Skrevet 13. februar 2019 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Uff, da... det må du ikke gjøre! Kan være du har fått influensa, den går jo nå også. God bedring! Anonymkode: 97949...32f Takk for det! Hjelper å syte litt.
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2019 #4 Skrevet 13. februar 2019 Samme her, hatt f***skapen ei uke nå. Vondt i alt fra halsen og opp, kjeven, tenner, bihulene og huet. Drittlei og føler med deg. Men.. this to shall pass🤦♀️🤣 God bedring😊💪 Anonymkode: de66c...3ed
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2019 #5 Skrevet 13. februar 2019 All verdens medlidenhet herfra. Er nettopp ferdig med min runde. Kraftig forkjølelse er kraftig undervurdert som alvorlig sykdom. Man føler seg så elendig, og uappetittlig! Snørr, hoste og tett nese - man kan nesten ikke vise seg blant folk. God bedring 💕🤧😷🤒😴🥴 Anonymkode: 1b0e7...1ff
tante grusom master of law Skrevet 13. februar 2019 Forfatter #6 Skrevet 13. februar 2019 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Samme her, hatt f***skapen ei uke nå. Vondt i alt fra halsen og opp, kjeven, tenner, bihulene og huet. Drittlei og føler med deg. Men.. this to shall pass🤦♀️🤣 God bedring😊💪 Anonymkode: de66c...3ed Uff! Ja, vi er mange som er syke nå. Begge barna er hjemme og med meg. Måtte få farmor til å hente yngstemann som er et annet sted på enegiskalaen enn meg. Det gikk bare ikke. God bedring!!
tante grusom master of law Skrevet 13. februar 2019 Forfatter #7 Skrevet 13. februar 2019 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: All verdens medlidenhet herfra. Er nettopp ferdig med min runde. Kraftig forkjølelse er kraftig undervurdert som alvorlig sykdom. Man føler seg så elendig, og uappetittlig! Snørr, hoste og tett nese - man kan nesten ikke vise seg blant folk. God bedring 💕🤧😷🤒😴🥴 Anonymkode: 1b0e7...1ff Ja, det er virkelig kjedelig. Føler meg som et takras her jeg ligger.
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2019 #8 Skrevet 13. februar 2019 1 minutt siden, tante grusom master of law skrev: Uff! Ja, vi er mange som er syke nå. Begge barna er hjemme og med meg. Måtte få farmor til å hente yngstemann som er et annet sted på enegiskalaen enn meg. Det gikk bare ikke. God bedring!! Uff ja, godt med hjelp🙏 Ja, var vesla som begynte her. Tenkte da hun var syk at får inderlig håpe vi ikke blir syke samtidig fordi det ville bli så slitsomt. Men nå tenker jeg at det hadde vært bedre enn å bli syk nå når hun er full av energi igjen🤣 psyker meg opp til å hente i barnehagen om 1 time🙈 Anonymkode: de66c...3ed
tante grusom master of law Skrevet 13. februar 2019 Forfatter #9 Skrevet 13. februar 2019 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Uff ja, godt med hjelp🙏 Ja, var vesla som begynte her. Tenkte da hun var syk at får inderlig håpe vi ikke blir syke samtidig fordi det ville bli så slitsomt. Men nå tenker jeg at det hadde vært bedre enn å bli syk nå når hun er full av energi igjen🤣 psyker meg opp til å hente i barnehagen om 1 time🙈 Anonymkode: de66c...3ed Uff ja, ser den. Masse lykke til med henting.
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2019 #10 Skrevet 13. februar 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Uff ja, godt med hjelp🙏 Ja, var vesla som begynte her. Tenkte da hun var syk at får inderlig håpe vi ikke blir syke samtidig fordi det ville bli så slitsomt. Men nå tenker jeg at det hadde vært bedre enn å bli syk nå når hun er full av energi igjen🤣 psyker meg opp til å hente i barnehagen om 1 time🙈 Anonymkode: de66c...3ed Jeg elsker å være mamma og ville aldri byttet dem bort, men det å ikke få være syk i fred er det desidert verste ved å ha barn! Anonymkode: 1b0e7...1ff
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2019 #11 Skrevet 13. februar 2019 Meg og. Holder på å hoste opp lungene mine hvert 20. minutt, og hostingen gir sår hals. Feberen har gitt seg, så jeg har litt mer energi enn jeg har hatt de siste par dagene, men til gjengjeld er mannen nå bortreist så jeg må underholde barn alene i kveld. Anonymkode: 55aa8...e10
tante grusom master of law Skrevet 13. februar 2019 Forfatter #12 Skrevet 13. februar 2019 13 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg elsker å være mamma og ville aldri byttet dem bort, men det å ikke få være syk i fred er det desidert verste ved å ha barn! Anonymkode: 1b0e7...1ff Enig! Man vil bare ligge å dø i fred. Jeg hadde sikkert klart meg uten hjelp, men det var jammen godt å få litt fri fra en feberfri unge.
tante grusom master of law Skrevet 13. februar 2019 Forfatter #13 Skrevet 13. februar 2019 8 minutter siden, Anonym bruker skrev: Meg og. Holder på å hoste opp lungene mine hvert 20. minutt, og hostingen gir sår hals. Feberen har gitt seg, så jeg har litt mer energi enn jeg har hatt de siste par dagene, men til gjengjeld er mannen nå bortreist så jeg må underholde barn alene i kveld. Anonymkode: 55aa8...e10 Blæææææ! Vi hoster også. Heldigvis kommer mannen hjem snart og får rydde opp i sykestua etter oss.
Julie (: Skrevet 13. februar 2019 #14 Skrevet 13. februar 2019 Sjæl, feber og vondt overalt. Vesla ligger nede for telling med det samme på 6. dag, håper ikke at jeg blir liggende like lenge. God bedring!
tante grusom master of law Skrevet 13. februar 2019 Forfatter #15 Skrevet 13. februar 2019 14 minutter siden, Julie (: skrev: Sjæl, feber og vondt overalt. Vesla ligger nede for telling med det samme på 6. dag, håper ikke at jeg blir liggende like lenge. God bedring! Uff! God bedring! Jeg håper ikke jeg eller du ligger så lenge heller. Eldstemann har ligget siden fredag. Jeg har ikke tid til dette.
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2019 #16 Skrevet 13. februar 2019 2 timer siden, tante grusom master of law skrev: Feber på 39 grader, kraftig hodepine, vondt i hele kroppen og generelt forkjøla. Vurderer å dra til vetrinær og få sprøyten. Høres ut som influensa dette. God bedring! Anonymkode: 8ba75...850
tante grusom master of law Skrevet 13. februar 2019 Forfatter #17 Skrevet 13. februar 2019 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Høres ut som influensa dette. God bedring! Anonymkode: 8ba75...850 Ja meget mulig. Har bare hatt det en gang i livet og det er 20 år siden. Takk!
Julie (: Skrevet 13. februar 2019 #18 Skrevet 13. februar 2019 18 minutter siden, tante grusom master of law skrev: Uff! God bedring! Jeg håper ikke jeg eller du ligger så lenge heller. Eldstemann har ligget siden fredag. Jeg har ikke tid til dette. Takk det samme. Ikke jeg heller. Den stakkars babyen blir litt tvilsomt ivaretatt hjemme hos oss nå. Mannen gjør så godt han kan, men ser jo at det falt litt mye på ham denne uka.
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2019 #19 Skrevet 13. februar 2019 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg elsker å være mamma og ville aldri byttet dem bort, men det å ikke få være syk i fred er det desidert verste ved å ha barn! Anonymkode: 1b0e7...1ff Enig! Man vil jo bare ligge under et pledd å lide i fred🙈 Anonymkode: de66c...3ed
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå