Superdolly Skrevet 13. februar 2019 #1 Skrevet 13. februar 2019 Jeg er pålagt å bake to kaker til kakelotteri til helgen. Dette er jeg helt uerfaren med. Hva skal jeg sette dem på og pakke dem inn i? Får man kjøpt for eksempel kakeesker på vanlige dagligvarebutikker?
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2019 #2 Skrevet 13. februar 2019 Du får kjøpt kakeesker på bakeriet. I allefall her jeg bor. Og på bok og papirhandel. Libris/ark og lignende. Anonymkode: a8080...dd5
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2019 #3 Skrevet 13. februar 2019 Klipp ut en passende pappplate og dekk med aluminiumsfolie til å sette kaken på. Dekk kaken med gladpak. Anonymkode: c328d...011
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2019 #4 Skrevet 13. februar 2019 Her er det ikke vanlig å sette kaker til lotteri i kakeeske, da ser jo ikke folk hva de kan vinne Kjøp en rull med gjennomsiktig cellofan, det selger de billigst på clas ohlson og slike butikker, men de har det på bokhandel også. Kanskje nille også har.... Så tar du en pappeske, klipp f.eks istykker en cornflakes-eske og legg de to største platene sammen og pakk de inn i sølvpapir. Så setter du kaken oppå og har cellofan rundt hele og knyter sammen med et gavebånd i toppen. Som dette: https://www.google.com/search?q=kake+til+kakelotteri&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwix3rfGq7jgAhUk8KYKHQzWAIQQ_AUIDigB&biw=1366&bih=657#imgrc=aYCyNxk7OmP57M: Anonymkode: 8afc8...13e
Superdolly Skrevet 13. februar 2019 Forfatter #5 Skrevet 13. februar 2019 Takk for svar. Her finnes hverken bokhandel, bakeri, Clas Ohlsson eller nille, men jeg tror de har cellofan på dagligvarebutikken. Da går jeg for det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå