Gå til innhold

Nav, AAP og arbeidsavklaring på attføringsbedrift

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal tilbake til attføringsbedriften igjen nå. Har vært der før og trivdes ikke i det hele tatt. Mulig jeg er er kravstor nå, men jeg synes det er mer enn flaut nok å være syk og leve på Nav om folk ikke skal finne ut av at jeg "jobber" på dette stedet også. Det er jo ikke normale oppegående mennesker der. Det er mennesker som er blitt ødelagte av rus/alkohol eller er psykisk utviklingshemmede. De er selvfølgelig ikke mindre verdt eller noe men de er jo veldig sammenspleiset og jeg passer ikke inn in det hele tatt. Har ikke noe til felles med de. Noen er veldig innpåslitne uten og kjenne grenser og sosiale normer og jeg sliter mer enn nok med den sosiale biten fra før. Lederne er jo normale men de menger seg jo ikke med oss uansett. Jeg følte meg veldig alene der, og jeg følte på det at jeg ble sett ned på av andre for at jeg var der. 

Kan jeg ta dette opp med Nav eller er jeg urimelig? Vil ikke fremstå som vanskelig å ha med å gjøre heller. 

Anonymkode: 55150...02e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om det er AFT-tiltaket du skal i, er det et krav fra Nav at du skal i ekstern hospitering etter en tid. Det vil jo variere hvem som er der på tiltak, så kanskje du finner noen du går bedre sammen med denne gangen?

Synd at de ordinært ansatte ikke er så mye sammen med de på tiltak, dette er veldig ulikt fra den bedriften jeg jobber i, men det kommer vel litt an på størrelsen på bedriften og organisering. 

Lykke til iallfall, tenk på at det er en begrenset periode av ditt liv, og forhåpentlig vis vil du få en avklaring på din arbeidsevne 😊

Anonymkode: 5a56d...c6a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...