Anonym bruker Skrevet 12. februar 2019 #1 Skrevet 12. februar 2019 Ei skjønn eldre dame på 85 år har bursdag og jeg vil gjøre litt stas på henne. Har dere noe forslag til hva jeg kan gjøre for henne og hva jeg kan kjøpe i presang? Jeg er ikke i familie med henne og kjenner henne ikke sånn super godt enda, så kan ikke være noe relatert til det. Hun kan heller ikke ut å gå akkurat nå så kan ikke ta henne med ut f.eks. Hun har huset fult av blomster og tåler bare noen sorter, så blomster er uaktuelt. Hun har også diabetes. Hun gjør dessverre ikke så mye ila dagen. Hun sitter for det meste på en stol og hører på musikk. Hun er glad i å høre på radio. Ellers strikker hun litt. Anonymkode: b6e1c...760
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2019 #2 Skrevet 12. februar 2019 Kjøp en fin kopp, sukkerfrie drops og noen garnnøster! 😊 Anonymkode: e3625...a59
Himmel og hav Skrevet 12. februar 2019 #3 Skrevet 12. februar 2019 Kjøp en god håndkrem, eller om du vet om hun har cd-spiller, så kan du kjøpe ei lydbok.
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2019 #4 Skrevet 12. februar 2019 Kryssordblad Hjemmet God kaffe og sjokolade Flaxlodd Anonymkode: ddded...697
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2019 #5 Skrevet 12. februar 2019 Pledd, garn, ulltrøye, håndkrem, lydbok, kalender til å henge på veggen Er du på besøk der av og til? Kunne radiobingo vært noe, som dere kan spille sammen. God ost, pølse, kaffe, syltetøy, te Kikkert så hun kan følge med på naboene 😂 Anonymkode: bdc29...8f8
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2019 #6 Skrevet 12. februar 2019 Mange gode forslag her, flere?👵🏼🎉🎈 Anonymkode: b6e1c...760
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2019 #7 Skrevet 12. februar 2019 -Ta kontakt med kulturskolen og betal en av elevene eller en gruppe for å holde en huskonsert for henne. -Frisør/fotpleier/neilpleier som kommer hjem til henne. -Et marsvin -Kjøp et rollespill på nett. Anonymkode: ae1d4...860
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2019 #8 Skrevet 12. februar 2019 Lag ein fotokalender med bilder ho kan like, enten av familien (viss du kan be dei sende deg bilder) eller andre bilder av nærmiljøet som ho kan kjenne igjen 😊 Anonymkode: 3fffa...9c3
Relax Skrevet 12. februar 2019 #9 Skrevet 12. februar 2019 Gi henne en opplevelse; f.eks. to kafébesøk, en nå og en for å feire våren. Hent henne og følg henne hjem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå