Gå til innhold

Hvor ofte lyver dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mange løgner serverer dere i hverdagen? Og i hvilke situasjoner? 

Anonymkode: fc04c...055

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Første jeg tenker er at jeg lyver aldri, men jeg gjør nok det litt ubevisst. Spør du meg om en ny jakke ser ok ut, så kan jeg lett si at den var pen, selv om jeg kanskje ikke liker den så godt. Men jeg lyver aldri bare for å lyve.

Anonymkode: 12eab...c8a

Skrevet

"Mamma har ingenting i munnen" *godismums*

Utover små ting så lyver jeg sjelden om ting som er større. Hadde hatt vanskeligheter med å lyve skikkelig, jeg glemmer fort hva jeg har sagt så holder meg til sannheten for ellers hadde hodet mitt gått bananas 😅

Anonymkode: 490dc...8e5

Skrevet

Altfor ofte :P

skulle være dagmamma for tre unger under fem år men ungene er ikke vant til å høre ett nei så de hylskriker jo om jeg sier nei til at de klatrer opp på bordet,nei til gjentatt spytting på golvet,bestemt nei når han eldste er stygg for 100 gang med lillesøskene sine osv. Så nå kommer jeg til lyge til foreldrene å si at jeg har fått meg jobb i bhg istedet. Orker ikke dag til i det kaoset deres! Heldigvis er de ikke avhengig av dagmamma før neste måned å har dermed tid til å finne en annen. Mor sier selv at de ikke er strenge å vil ikke at dagmammaen skal være det heller,men da får en jo ufordragelige unger som ilke hører på de voksne! Ett barn må da tåle ett nei uten å skrike! 

Anonymkode: 138e7...9ae

Skrevet

Litt hver dag. Det er tegn på god sosial intelligens. 

Anonymkode: 980dc...096

Skrevet

Når det trengs, rett og slett.

Anonymkode: cee9b...6e2

Skrevet

Det kommer an på h å du definerer som løgn, men hvis jeg skal gi et anslag vil jeg tippe rundt 10 ganger om dagen med stort og smått.

Anonymkode: 10716...1b8

Skrevet

Lyver stadig for mannen ved å si at nye klær er gamle🤪

Anonymkode: 70b1a...055

Skrevet

Hver dag! Det gjør de fleste.

Anonymkode: 425da...35c

Skrevet

Rett som det er, faktisk. De sosiale hjulene snurrer litt glattere når de smøres med en og annen løgn.

Skrevet

Hver dag. Jobber som selger.

Anonymkode: da976...bfc

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Hver dag. Jobber som selger.

Anonymkode: da976...bfc

Haha!! Jeg prøvde meg som selger, men «salgshistoriene» eller løgnene, satt litt for langt inne, gitt... 

Veilederen min sa at jeg ikke solgte noe som helst, men at de kjøpte av meg... 

Sluttet etter 3 mnd gråtende i bil 🙄

Anonymkode: fc04c...055

Skrevet

Jeg vet ikke helt, men det jeg kaller hvite løgner har jeg ingen problemer med. Dette er løgner som fungerer som smurning i det sosiale maskineriet og ikke går ut over noen andre enn kanskje meg selv litt. Men som sagt, jeg teller ikke hvor ofte det blir. 

Sånn ellers er jeg veldig dårlig på å lyve og huske løgnhistorier, så det holder jeg meg stort sett unna. I tillegg er jeg oppdratt til å være direkte og si det jeg mener, så jeg dikter ikke opp unnskyldninger og løgnhistorier i tide og utide.

Skrevet

Små hvite løgner, titt og ofte. Store løgner, aldri 

Anonymkode: c148d...a01

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...