Anonym bruker Skrevet 12. februar 2019 #1 Skrevet 12. februar 2019 Først deles bildet på Facebook, et bildet av barnet, et sitat eller en vits. Litt etterpå får jeg det tilsendt på messenger eller snapchat. Sånn er det 3-5 ganger i uken. Jeg har sett nok morsomme hunder, fine dikt og søte katter. Ja, jeg vet at det er pyntet på graven, jeg så det på Facebook, så jeg har ikke behov for å se det på messenger også. For ikke å snakke om bildene av barnet, eller bilder fra barndommen, av turen til Tyrkia. Når jeg er på ferie, får jeg spørsmål om jeg kan legge ut bilder på Facebook, for hun må jo se hvordan jeg har det. Hvorfor er folk sånn? Anonymkode: a9fed...dd7
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2019 #2 Skrevet 12. februar 2019 Folk flest er ikke sånn, så det er vanskelig å svare på. Jeg kjenner ingen som spammer så mye. Anonymkode: fe61d...cf4
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2019 #3 Skrevet 12. februar 2019 Ikke gidd å være på fb og Messenger da vel? Anonymkode: b02b3...4b4
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2019 #4 Skrevet 12. februar 2019 Jeg så meg så tilstrekkelig mettet med ferier, barn, treningsturer, middager, dikt og arrangementer jeg døler meg isolert av å se fordi jeg uansett er støkk med barna som oftest. At jeg sletta facebook. Sykt digg. Anbefales. Det er et valg. Lever med snap og messenger, får se om de og ryker. Anonymkode: 551ef...f58
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2019 #5 Skrevet 12. februar 2019 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Ikke gidd å være på fb og Messenger da vel? Anonymkode: b02b3...4b4 Skal jeg kutte ut Facebook og messenger pga. en person? Jeg bruker Facebook aktivt for å følge med på mine barns treninger, så Facebook vil jeg beholde. Snap og messenger kan jeg nok fjerne. Jeg bruker det uansett lite. Er litt spesielt at en person kan sørge for at jeg fjerner messenger fra mobilen. 😜 Anonymkode: a9fed...dd7
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2019 #6 Skrevet 12. februar 2019 Har ei som deler bilder av ungene år etter år fra minner 😩 Samme bilde 5 år på rad liksom. Anonymkode: ccc9e...2f3
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2019 #7 Skrevet 12. februar 2019 Blokker nyheter og oppdatering fra vedkommede, det er en mulighet på facebook. Gjort med en tidligere studievenninnre hvor det rant over av oppdateringer hele tiden, 90 % quotes og andre upersonlige ting. Anonymkode: a9a49...f60
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2019 #8 Skrevet 12. februar 2019 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Har ei som deler bilder av ungene år etter år fra minner 😩 Samme bilde 5 år på rad liksom. Anonymkode: ccc9e...2f3 Ja, det også, og vennileum for alle vennene. Anonymkode: a9fed...dd7
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2019 #9 Skrevet 12. februar 2019 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Blokker nyheter og oppdatering fra vedkommede, det er en mulighet på facebook. Gjort med en tidligere studievenninnre hvor det rant over av oppdateringer hele tiden, 90 % quotes og andre upersonlige ting. Anonymkode: a9a49...f60 Ja, det har jeg ikke tenkt på. Også når messenger og snap er fjernet fra telefonen, da blir oppdateringene veldig begrenset. 😊 Anonymkode: a9fed...dd7
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2019 #10 Skrevet 12. februar 2019 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg så meg så tilstrekkelig mettet med ferier, barn, treningsturer, middager, dikt og arrangementer jeg døler meg isolert av å se fordi jeg uansett er støkk med barna som oftest. At jeg sletta facebook. Sykt digg. Anbefales. Det er et valg. Lever med snap og messenger, får se om de og ryker. Anonymkode: 551ef...f58 Det er ikke noe jeg ønsker meg mer enn å slette Facebook. Dessverre så har jeg skolebarn og alt av informasjon fra skole, fritidsaktiviteter og bursdagsinvitasjoner kommer på Facebook. Hater å være tvunget til denne Facebooken.. Anonymkode: c14d0...f8c
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2019 #11 Skrevet 12. februar 2019 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det er ikke noe jeg ønsker meg mer enn å slette Facebook. Dessverre så har jeg skolebarn og alt av informasjon fra skole, fritidsaktiviteter og bursdagsinvitasjoner kommer på Facebook. Hater å være tvunget til denne Facebooken.. Anonymkode: c14d0...f8c Du kan jo bare slette alle venner. Anonymkode: a4f32...6b4
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2019 #12 Skrevet 12. februar 2019 Hva deler du på fb som er så mye mer interessant da? Det er vel ganske vanlig å dele hverdagsøyeblikk, ferier, morsomme ting, naturbilder etc. Hvis du ikke vil se det eller har en som deler veldig mye så kan du jo velge å ikke følge eller begrense fra denne personen? Anonymkode: b02b3...4b4
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2019 #13 Skrevet 12. februar 2019 Slettet meg derfra jeg Problem løst 😁 Anonymkode: f6517...1d6
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2019 #14 Skrevet 12. februar 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Hva deler du på fb som er så mye mer interessant da? Det er vel ganske vanlig å dele hverdagsøyeblikk, ferier, morsomme ting, naturbilder etc. Hvis du ikke vil se det eller har en som deler veldig mye så kan du jo velge å ikke følge eller begrense fra denne personen? Anonymkode: b02b3...4b4 Det går ofte noen måneder mellom hver gang jeg deler noe på Facebook. Ja, hverdagsøyeblikk er fint, men alt med måte, tenker jeg. Jeg har heller ikke behov for å se det på Facebook og på messenger. Anonymkode: a9fed...dd7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå