Anonym bruker Skrevet 12. februar 2019 #1 Skrevet 12. februar 2019 Tolvåringen har vært syk i en uke. Litt feber men enormt slapp. Bare ligger rett ut. Har ikke vondt noen steder bortsett fra litt magesmerter til og fra. Han er sørpeforkjølet. Jeg synes bare det har vart så lenge. Burde han til legen for en sjekk? Anonymkode: 24e29...a0b
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2019 #2 Skrevet 12. februar 2019 Begge guttene mine har vært gjennom det samme, de er 15 og 17 år gamle. En uke med sykdom, ingen matlyst, litt vondt i magen, forkjølet og skikkelig sykdomsfølelse i kroppen. Jeg var til legen med 17-åringen, han kan jo ikke være borte fra skolen uten legeattest (10% på vgs vet du). Jeg måtte hente han på skolen på tirsdagen også var han borte resten av uken. Bare en virus sa legen. Da 15-åringen ble syk uka etter gadd jeg ikke gå til legen. Han ble syk søndag og var borte fra skolen hele uka, begynte spise litt igjen på fredag, men sulten først på lørdag. Anonymkode: 92d61...489
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2019 #3 Skrevet 12. februar 2019 Her går det en forferdelig seig forkjølelse. Mannen var skikkelig syk i ti dager, og han har hostet i fem dager nå. Ene barnet var syk i nesten 14 dager, feber en uke (38,5) og slapp i en uke til. Her slapp vi hoste. Ikke influensa heller, stakkars de som får dét. 😏 Anonymkode: c7a59...f5e
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2019 #4 Skrevet 12. februar 2019 Har en unge som har vært syk en uke, fortsatt ikke frisk men skolen skulle hun vist på idag. Hun har gått på veggen her hjemme, så når feberen var borte var hun raskt ute av døra selv om formen ikke tilsa st hun burde gått. Hun eier ikke matlyst så formen er dårlig siden hun ikke spiser skikkelig. Hun er ikke den eneste som har vært syk lenge på skolen nå. Anonymkode: 6095a...750
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2019 #5 Skrevet 12. februar 2019 Takker for svar dere. Tenker jeg ser det an litt. Skikkelig drittforkjølelse. Lillebror var bare syk i to dager, men storebror har fått det skikkelig. Anonymkode: 24e29...a0b
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 13. februar 2019 #6 Skrevet 13. februar 2019 Mine to yngste har hatt influensa nå (påvist på hurtigtest). Den ene hadde 39/40 i feber i seks dager, den andre tre. Virus kan variere fra person til person. Høres veldig ut som sønnen din har et virus, men hoster han stygt eller har veldig vond hals/svært nedsatt allmenntilstand ville jeg tatt han til lege.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå