Gå til innhold

Sommerferie hvor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sommerferie i 2 uker, en voksen og to barn på 11 og 6 år. Hva vil dere anbefale? 

Anonymkode: 602dd...75e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mine barn vil veldig gjerne til Danmark i sommer, Djurs sommerland. Er noen år siden sist, og de er nå 10 og 12 år gamle så de er høye nok til karusellene de ikke fikk kjørt sist ;)

Anonymkode: 34d65...3d3

Skrevet

Det spørs jo litt på budsjettet deres. Hva har dere økonomi til.

Vi har vært i Danmark når ungene var på den alderen, det var kjempepopulært, og en opplevelse jeg ikke ville vært oss foruten, men det gikk en del penger, både fordi vi bor langt unna, og kjørte 3 dager for å komme oss dit, og like langt tilbake. Og fordi vi ville oppleve mest mulig når vi først var der.
Vi har ikke råd til det hvert år for å si det sånn.

De fleste somrene drar vi på campingferie til Sverige, der bor vi på rimeligst mulig hytte, og drar ut på de opplevelsene som er i nærheten. Med så store barn er det ikke nødvendig med verken bad eller kjøkken på hytta.

I år vet jeg ikke hva vi finner på, har ungdommer hvor eldste sannsynligvis ikke vil være med oss på ferie uansett. Jeg er også høygravid til sommeren, og må se litt an hva jeg klarer. Må vel også heller prioritere å legge av både penger og ferie med tanke på permisjonsordningen som ikke akkurat er barnevennlig.

Anonymkode: 500ce...d02

Skrevet

Har budsjett på ca 30.000 og kunne gjerne tenke meg varmere strøk. Syden er alternativ, men vet ikke helt hvor.

Anonymkode: 602dd...75e

Skrevet

Henger meg på. Jeg trenger også tips. Vi ønsker badeferie med opplevelser også for de voksne. 

Har tenkt på to uker til Malta. Det kommer på rundt 50 000

Egentlig drømmer jeg om Italia, men det er liksom ikke så mange familievennlige litt ordentlige hoteller som på de mer typsike charterdestinasjonene. Vet ikke om vi vil leie hus.

Anonymkode: 4a0ca...c53

Skrevet

Finnes jo uendelig muligheter. Hvor mange timer er dere villig til å tilbringe i flyet? Hvor mye varme er «for varmt?» 

Anonymkode: 35497...6d0

Skrevet

Vi skal til Spania. Leier leilighet privat for 13.000 og har kjøpt flybilletter for 15.000. Tre barn, 15, 12 og 6 år 

Anonymkode: 80ef9...401

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...