Gå til innhold

Onkel være støttekontakt?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har en datter på 15år som er et særskilt krevende barn. Hun har innvilget 6 timer med støttekontakt i uken. De støttekontaktene hun har hatt har ikke vært så mye å skryte av. Plutselig en uke så kan de ikke komme fordi de skal fikse bilen, besøke bestemor, reise, gjøre lekser,  jobbe , gå tur med en venn.. osv osv..eller hva som helst annet.

Men nå har jeg spurt lillebroren min som er 23 år, flink med barn og jobber med barn . Liker veldig godt være med niesen sin. Og de finner på masse i utgangspunktet fordi han ser at hun trenger det og har et stort behov for å komme seg ut, være med i aktiviteter, og sosialisere seg. Kommunen finner ingen støttekontakt til henne å gå mangel på støttekontakter. Så da er utgangspunktet for at lillebroren min er støttekontakt veldig bra syntes jeg. 

Men... kan han være det? Få betalt for det? Selv om vi er søsken...

Det er jo fantastisk at han vil bruke så masse tid på niesen sin mtp at han er veldig sosial, har et stort nettverk rundt seg med aktiviteter og han jobber i tillegg.. og han ser at hun sliter og at han vil hjelpe henne. 

Anonymkode: 14edc...32a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Selvfølgelig kan han det! Tenker jeg i hvert fall.. Bedre at en som gjør en skikkelig jobb får betalt enn en som gjør en dårlig jobb (som de støttekontaktene hun har hatt). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.2.2019 den 21.06, Mamaraptor skrev:

Selvfølgelig kan han det! Tenker jeg i hvert fall.. Bedre at en som gjør en skikkelig jobb får betalt enn en som gjør en dårlig jobb (som de støttekontaktene hun har hatt). 

ja, enig! takk for svar :)

Anonymkode: 14edc...32a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...