Anonym bruker Skrevet 12. februar 2019 #1 Skrevet 12. februar 2019 Har en 1 åring som skal legges inn for en uke og jeg har derfor med stor koffert, vogn og ryggsekk. Har ikke med bilstol. hvilke buss, tog osv går dit og hvor lang tid tar det? hvor lang tid tar taxi? Må man forhåndsbestille eller har taxi på Gardemoen bilstol? Anonymkode: 88d1d...b40
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2019 #2 Skrevet 12. februar 2019 Oss fra - skulle det selvsagt stå i overskriften. Anonymkode: 88d1d...b40
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2019 #3 Skrevet 12. februar 2019 Vi er ganske ofte på Riksen med datteren vår. Om du skal kjøre kollektivt går det tog til Oslo S også går det trikk fra jernbanetorget og rett opp til riksen (linje 17 og 18). Vi kommer fra andre siden så vi tar buss eller tog til Oslo og trikk opp, det er veldig enkelt å finne frem. Det koster nok en del med taxi altså. Det er veldig enkelt å komme seg til riksen med bil for det ligger litt utenfor sentrum, men det er jo et stykke fra flyplassen, så jeg tviler på dere får dekket det. Men om du synes det er greit å betale litt selv er det som sagt veldig enkelt og greit. Anonymkode: f2e06...8af
Julie (: Skrevet 12. februar 2019 #4 Skrevet 12. februar 2019 Du kan også ta flybussen linje FB3 mot Bekkestua og gå av på Gaustad. Da slipper du å bytte og får hele turen i ett strekk. Flybussene stopper nærme ankomsthallen og Gaustad er rett nedenfor sykehuset. Trikken er kjip og trang og ofte kjempefull, og det blir et stykke transfer fra Oslo S til Jernbanetorget i sentrum. Jeg ville valgt buss om jeg hadde vært deg!
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2019 #5 Skrevet 12. februar 2019 34 minutter siden, Julie (: skrev: Du kan også ta flybussen linje FB3 mot Bekkestua og gå av på Gaustad. Da slipper du å bytte og får hele turen i ett strekk. Flybussene stopper nærme ankomsthallen og Gaustad er rett nedenfor sykehuset. Trikken er kjip og trang og ofte kjempefull, og det blir et stykke transfer fra Oslo S til Jernbanetorget i sentrum. Jeg ville valgt buss om jeg hadde vært deg! Takk for svar! Har de barnesete på bussen? Anonymkode: 88d1d...b40
Leeloo76 Skrevet 12. februar 2019 #6 Skrevet 12. februar 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Takk for svar! Har de barnesete på bussen? Anonymkode: 88d1d...b40 Det skal være ett sete per buss, så må man bare håpe det ikke kommer flere med samme behovet samtidig.
Julie (: Skrevet 12. februar 2019 #7 Skrevet 12. februar 2019 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Takk for svar! Har de barnesete på bussen? Anonymkode: 88d1d...b40 De pleier å ha det, ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå