Gå til innhold

Hvordan er det mulig?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg er en 17 år gammel gutt. Jeg sliter med å være fornøyd og rett og slett lykkelig. Jeg går konstant rundt med en vond klump i magen. Det jeg ikke fortår er hvorfor. Jeg har en kropp jeg er fornøyd med, et utsende som jeg ofte hører jenter liker, er populær og med i den «kule» russebussen. Jeg slo opp med kjærsten min for noen månder siden nor jeg ikke angrer på, så er ikke noe med kjærlighet.Jeg har en familie som er glad i meg. Dette er et liv mange ville drømt og det høres fantastisk ut, men det er noe galt. Jeg vet bare ikke hva. Jeg blir sur ekstremt for for tiden og har begynt å spise døgne rundt. Jeg har lest meg rundt og sett jeg har tegt til depresjon. Dette er noe jeg syns er helt sykt ettersom jeg alltid har sett litt ned på de som sliter med depresjon ig sett på det som litt «svake» mennesker. Men nå er jeg her og har det vondt. Jeg ligger i senga med null energi og er bare lei av livet. Skolen er heller ikke problemet etter som jeg fikk 4,5 i snitt til jul noe jeg er fornøyd med. Jeg vet bare ikke hva som er galt. Hver natt får jeg ikke sove og jeg vil bare gråte men vet ikke hvorfor. Syns dette er frykterlig og jeg vil bare leve det gode livet som jeg egentlig har

Anonymkode: 11ac4...272

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kan høres ut som starten på en depresjon. Selv om du har et flott liv, kan en likevel bli deprimert. Jeg ville tatt kontakt med psykolog. Hvis det er depresjon, er det bedre å ta tak i det før det blir verre!! (Kan ikke stille noe "diagnose" utifra ett foruminnleg. Det er det bare profosjonelle som kan)

 

Hvis det ikke er depresjon, kan det være du har et savn du ikke finner utav. Et savn etter noe meningsfylt. Hvilke hobbyer har du? Musikk? Idrett? Kanskje du kan engasjere deg mer, f.eks trene et lag? 

Anonymkode: ff248...5e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...

Hei du🤗

 

Med det samme tenkte jeg på hormoner. Har du vært plaget med hormoner tidligere? Noe jeg tror du vil svare nei på? 

Har du mer kviser nå enn tidligere? Mer hår evt? Må bare gjette meg fram. Vokser du mye, mer vekt pga trening? 

Du spiser som før eller spiser du noe annet? Begynt å bruke "stoffer" / tabletter pga trening? (missforstå meg rett) 

Anonymkode: 7d5fa...f8a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...