Anonym bruker Skrevet 11. februar 2019 #1 Skrevet 11. februar 2019 Typ ta bilde av elbilen i døråpningen til el-avfall på las😅 finnes det flere morsomme bilder man kan ta? Anonymkode: 7a2ca...158
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2019 #2 Skrevet 12. februar 2019 Ergometersykkel Aggregat, at man står å fyller bensin på det 😂 Eller leier (cramo,pilot) ett stort ett som man henger bak på bilen. Duracellkanin Anonymkode: 9dec5...a79
Fru Banderas Skrevet 12. februar 2019 #3 Skrevet 12. februar 2019 Morsomt? Dette høres bare harry ut.
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2019 #4 Skrevet 12. februar 2019 https://bluewaterleaf.files.wordpress.com/2015/11/march.jpg?w=584 Anonymkode: 043be...5af
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2019 #5 Skrevet 12. februar 2019 24 minutter siden, Fru Banderas skrev: Morsomt? Dette høres bare harry ut. Det er få ting som er så stakkarslig som el-bilhatere, klimafornektere og vaksinemotstandere. Anonymkode: 043be...5af
Fru Banderas Skrevet 12. februar 2019 #6 Skrevet 12. februar 2019 33 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det er få ting som er så stakkarslig som el-bilhatere, klimafornektere og vaksinemotstandere. Anonymkode: 043be...5af Hva hadde det med min kommentar å gjøre, mente du?
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2019 #7 Skrevet 12. februar 2019 13 minutter siden, Fru Banderas skrev: Hva hadde det med min kommentar å gjøre, mente du? Beklager. Jeg misforstod deg sikkert. Jeg tolket det som at du syntes bilder som gjør narr av el-biler er harry fordi du mente el-bilhat var harry. Mente bare at jeg var enig med deg (slik jeg oppfattet deg). Ikke meningen å tillegge deg meninger du ikke har Anonymkode: 043be...5af
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2019 #8 Skrevet 12. februar 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Det er få ting som er så stakkarslig som el-bilhatere, klimafornektere og vaksinemotstandere. Anonymkode: 043be...5af Elbilhatere, finnes de? Jeg liker ikke elbiler, men hater de ikke av den grunn? Men jeg liker de ikke, fordi det viser seg at de egentlig forurenser like mye som mange andre biler, forurensningen skjer bare ikke lokalt. Så syns jeg de bør betale i bommene, som alle andre. Og av en eller merkelig grunn, så kjører de alltid under fartsgrensa. Anonymkode: 7d42f...6ee
Fru Banderas Skrevet 12. februar 2019 #9 Skrevet 12. februar 2019 46 minutter siden, Anonym bruker skrev: Beklager. Jeg misforstod deg sikkert. Jeg tolket det som at du syntes bilder som gjør narr av el-biler er harry fordi du mente el-bilhat var harry. Mente bare at jeg var enig med deg (slik jeg oppfattet deg). Ikke meningen å tillegge deg meninger du ikke har Anonymkode: 043be...5af Prøvd Zyprexa? Det kan gi deg litt ro fra tankekjøret.
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2019 #10 Skrevet 12. februar 2019 5 minutter siden, Fru Banderas skrev: Prøvd Zyprexa? Det kan gi deg litt ro fra tankekjøret. Beklager igjen. Jeg tok feil. Ingen grunn til å bli helt tullete og svare ufint. Anonymkode: 043be...5af
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2019 #11 Skrevet 12. februar 2019 43 minutter siden, Anonym bruker skrev: Elbilhatere, finnes de? Jeg liker ikke elbiler, men hater de ikke av den grunn? Men jeg liker de ikke, fordi det viser seg at de egentlig forurenser like mye som mange andre biler, forurensningen skjer bare ikke lokalt. Så syns jeg de bør betale i bommene, som alle andre. Og av en eller merkelig grunn, så kjører de alltid under fartsgrensa. Anonymkode: 7d42f...6ee De forurenser ikke like mye som andre biler. I produksjonen ja, men etter få år er det tatt inn igjen. I lengden er de da mer miljøvennlig. Det negative med el-biler er batteriet. Barnearbeid og dårlige arbeidskår for de som jobber i minene. Anonymkode: 499e2...c03
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2019 #12 Skrevet 12. februar 2019 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: De forurenser ikke like mye som andre biler. I produksjonen ja, men etter få år er det tatt inn igjen. I lengden er de da mer miljøvennlig. Det negative med el-biler er batteriet. Barnearbeid og dårlige arbeidskår for de som jobber i minene. Anonymkode: 499e2...c03 En elbil og batteriene «lever» ikke lenge nok til at alle utslipp i produksjon og avfall når batterier skal kasseres blir veid opp for. Anonymkode: da228...966
soleia Skrevet 12. februar 2019 #13 Skrevet 12. februar 2019 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: En elbil og batteriene «lever» ikke lenge nok til at alle utslipp i produksjon og avfall når batterier skal kasseres blir veid opp for. Anonymkode: da228...966 Miljøorganisasjonane er ikkje einige med feg, og det finnes ein del forsking på området. Vel å heller stole på det enn på dine kunnskapar.
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2019 #14 Skrevet 12. februar 2019 10 minutter siden, Anonym bruker skrev: En elbil og batteriene «lever» ikke lenge nok til at alle utslipp i produksjon og avfall når batterier skal kasseres blir veid opp for. Anonymkode: da228...966 Jeg vet ikke nøyaktig hvor langt en elbil må gå for å bli nøytral, men vår har gått over 240k km, og ingenting tyder på at batteriet må byttes. Vi kjører mye, og har elbil som eneste bil i en familie på seks. Ellers står det mye oppklarende her https://www.tu.no/artikler/12-myter-og-fakta-om-elbiler-og-forurensing/367894 Anonymkode: 043be...5af
soleia Skrevet 12. februar 2019 #15 Skrevet 12. februar 2019 45 minutter siden, Fru Banderas skrev: Prøvd Zyprexa? Det kan gi deg litt ro fra tankekjøret. Du forstod ikkje at ho siterte deg for å seie seg einig med deg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå