Gå til innhold

Dere som har brutt ut av et forhold med felles barn


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fordi dere falt for en annen. Var gresset grønnere? Jeg er så forelsket. Tenker ikke klart.

Anonymkode: 30dce...b7a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spørs hvor elendig det nåværende forholdet er. Er du sammen med en psykopat, er gresset gjerne grønnere alle andre plasser. Er du derimot bare lei av en helt gjennomsnittlig, små-kjedelig men snill mann, så er sjansene store for at det grønne gresset å andre siden er rimelig råttent på rot. Personlig erfaring.

Anonymkode: de98e...5e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan være det, men husk at etterdønningene fra tidligere forhold misfarger det nye, så det skal være ganske mye bedre for at det er verdt det....

Særlig om du går ut av et forhold med barn, så dere alltid må tilpasse dere hverandre, samarbeide om logistikken rundt barna, barneoppdragelse, ferieavvikling osv med både eks, hans nye kjæreste og din nye kjæreste.

Min mamma er skilt, og selv om hun og den nye mannen har et godt forhold som har vart sier hun at om hun visste hva hun nå vet før skilsmissen hadde hun aldri gjennomført det (både hun og pappa er gift på nytt med nye partnere som også har barn fra tidligere forhold).

Anonymkode: 2806f...c67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 11.2.2019 den 17.46, Anonym bruker skrev:

Fordi dere falt for en annen. Var gresset grønnere? Jeg er så forelsket. Tenker ikke klart.

Anonymkode: 30dce...b7a

Treffes dere ofte da? 

Anonymkode: 0a5db...c46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...